Data: 2010-10-14 16:27:11 | |
Autor: Santana | |
Przycisk skanowania na drukarce Brother | |
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:i973bg$g3i$1node1.news.atman.pl... Nie działa przycisk skanowania w drukarce Brother (na obudowie). Pokazuje się tylko komunikat: "Połączono z PC" i nic dalej się nie dzieje. Z programu to skanowanie działa, ale ja chciałabym żeby funkcjonowało to co jest na drukarce. Sprzęt po gwarancji? |
|
Data: 2010-10-14 23:33:32 | |
Autor: animka | |
Przycisk skanowania na drukarce Brother | |
W dniu 2010-10-14 16:27, Santana pisze:
Nowiutki. Ma z miesiąc. Już mi dostarczali drugą w ramach reklamacji. Chyba zadzwonię po poradę do serwisu. -- animka |
|
Data: 2010-10-15 11:36:58 | |
Autor: Janusz | |
Przycisk skanowania na drukarce Brother | |
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i97u6g$n2g$1@node1.news.atman.pl... Nowiutki. Ma z miesiąc. Już mi dostarczali drugą w ramach reklamacji. Mam pytanie w sprawie gwarancji? Dwa miesiące temu kupiłem drukarkę w "CARREFOUR". ( Cannon PIXMA). Towar wziąłem z półki, zapłaciłem przy kasie i wypakowałem go w domu. W kartonie znajdowała się czysta niewypełniona karta gwarancyjna. Czy towar zakupiony w takim sklepie podlega gwarancji? Parę lat nie było mnie w kraju, ale pamiętam, że kiedyś sprzedawca wypełniał kartę gwarancyjną przy zakupie? Teraz sam nie wiem, czy nie dopilnowałem sprzedawcy z wypełnieniem karty gwarancyjnej, czy w przypadku awarii wystarczy mi sam paragon który posiadam? -- Pozdrowienia Janusz F |
|
Data: 2010-10-16 06:34:32 | |
Autor: animka | |
Przycisk skanowania na drukarce Brother | |
W dniu 2010-10-15 11:36, Janusz pisze:
Paragon wystarczy. Lepsza byłaby faktura. Jak masz możliwość to pojedź do tego sklepu niech Ci podstemplują gwarancję. A tak w ogóle to przeczytaj co tam jest w tej gwarancji napisane i będziesz wiedział co jest wymagane. -- animka |
|
Data: 2010-10-21 20:02:03 | |
Autor: Wiktor S. | |
Przycisk skanowania na drukarce Brother | |
Mam pytanie w sprawie gwarancji? Dwa miesiące temu kupiłem drukarkę w Błąd ;-) W kartonie znajdowała się czysta niewypełniona karta gwarancyjna. Tak. Parę lat nie było mnie w kraju, ale pamiętam, że Sklepy robią tak, że w ciągu paru dni od zakupu masz sprawdzić czy sprzęt w ogóle działa, a jeśli tak, to idziesz z kartą gwarancyjną żeby ci podbili. Jeśli nie - zwracasz sprzęt z jeszcze nieruszoną gwarancją. Sprzedawcy zwykle informują o takiej procedurze - tu widocznie ci nie powiedzieli, skoro staje się to normą... Idź do sklepu z paragonem i pustą gwarancją żeby ci ją wypełnili. -- Azarien |
|
Data: 2010-10-21 23:55:11 | |
Autor: animka | |
Przycisk skanowania na drukarce Brother | |
W dniu 2010-10-21 20:02, Wiktor S. pisze:
Mam pytanie w sprawie gwarancji? Dwa miesiące temu kupiłem drukarkę w No i na stronie internetowej niech zarejestruje tę drukarke dla 3-ch lat gwarancji i darmowego kuriera :-) -- animka |
|