Przycisk skanowania na drukarce Brother

Data: 2010-10-15 14:33:33
Autor: J.F.
Przycisk skanowania na drukarce Brother
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w
Nie działa przycisk skanowania w drukarce Brother (na obudowie). Pokazuje się tylko komunikat: "Połączono z PC" i nic dalej się nie dzieje. Z programu to skanowanie działa, ale ja chciałabym żeby funkcjonowało to co jest na drukarce.

Moge sklamac, ale czy przypadkiem ten przycisk nie wysyla tylko informacji do komputera "uzytkownik chcialby skanowac", a dalej przejmuje to oprogramowanie i rozpoczyna skanowanie ?

Czyli - trzeba poprawnie zainstalowac/skonfigurowac programy na PC.

J.

Data: 2010-10-15 15:04:01
Autor: animka
W dniu 2010-10-15 14:33, J.F. pisze:
Użytkownik "animka"<animka@to.nie.ja.wp.pl>  napisaÅ‚ w
[...]

Pewnie masz racjÄ™.
W skanerze Canon Lide 25 przycisk działał. Skaner (prawie nowy) leży teraz w szafie.

--
animka

Data: 2010-10-15 16:38:21
Autor: animka
[...]

Już działa. Skan pokazuje się w tym paincie paper port. Można zapisac potem gdzie się chce.
Wyłączyłam jakieś sterowniki plików WPD i przycisk zaczął reagować.

--
animka

Przycisk skanowania na drukarce Brother