Przycodzący SMS specjalny

Data: 2015-05-25 19:38:25
Autor: Jacek Maciejewski
Przycodzący SMS specjalny
Pewnemu dzieciakowi coś wyssało kasę z konta w redbullmobile.
Sprawdziłem i było to kilkanaście SMS-ów z czterocyfrowych numerów
głównie na 7 (np.7428 albo 60128) Co to jest za zaraza i jak odbierania
tego uniknąć?

PS. Już się dowiedziałem, wujo gugiel. Ale jakby ktoś miał cos do
powiedzenia to niech się nie krępuje :)
--
Jacek
Dziesięć przykazań ma 279 słów.

Data: 2015-05-26 00:07:47
Autor: J.F.
Przycodzący SMS specjalny
Dnia Mon, 25 May 2015 19:38:25 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):
[...]

Takich zaraz jest teraz pelno, i jedyne co mozna (i nalezy) zrobic, to
od razu zablokowac wszystkie uslugi premium, a w szczegolnosci MT
(Mobile terminated).

No chyba zeby tak co mniej ostroznych do prokuratora ...

J.

Przycodzący SMS specjalny