Przyczepa a kat B - po raz milionowy

Data: 2009-10-12 01:04:43
Autor: lleksem
Przyczepa a kat B - po raz milionowy

Kolega tak jadąc dostał mandat (przyjął), policjant kazał wołać kierowcę z B+E, bo twierdził że do dwuosiowej przyczepy zawsze trzeba mieć B+E.

IMO policjant niedouczony, ale może ja o czymś nie wiem?

Taki policjant to tylko wkurwia.

Ale co tam taki słupek na wiosce - kto go miał nauczyć. Bo w szkole to
tylko religia i WF, a nie czytanie ze zrozumieniem.

A np. dzisiaj. Od rana jezdze po DC i tyle dzwonow, co nigdy. Na
rondzie Waszyngtona raniutko bylo, a juz dwa sie pokruszyly (a swiatla
tam przecie sa).

Potem miedzy jezdniami mostu swietokrzyskiego jest takie zaglebienie.
Rosnie trawa. I wyrosla tez mocno pokieraszowana Honda Civic sedan,
zloty kolor. Chyba dachowala, tak to wygladalo, ale stala samojedna i
opuszczona, wiec to moze bylo jeszcze noca.

Za to nie noca tylko ok. 9 rano gosc na Kruczkowskiego jadac w strone
poludniowa pieknie musial zatanczyc, bo przelecial na lewa strone,
zawirowal i zakonczyl tylem na chodniku z wywaleniem czterech slupkow,
ktore tam akurat stoja na calej dlugosci.

O lawecie skrecajacej z Oboznej w prawo w Browarna w strone Tamki nie
wspomne, bo przeciez to mogli chlopaki na podworku mlotkami
polepac....

No i jade se potem Pulawska, slisko jak cholera, bo mzawka, wiec na
jezdni szuwaks, a tu pieski srodkowym pasem 80 (rowno) mkna od
Rakowieckiej do Malczewskiego. Akurat zielona fala byla. To dzwonie, a
pani psiorka mowi rozbrajajaco: "A moze oni na akcje jada".
Powiedzialem tylko, ze mam nadzieje, ze ktos to nagranie odslucha, ale
lepiej by bylo, by jednak sobie Ustawe powiesili przed oczami. I
dodalem, ze bardzo ich lubie, jak dlugo sa uczciwi. A ze nie sa, bo
susza bez sensu, to ja zawsze bede na nich donosil, boc jednak ja
place mandat ze swoich, a oni to jednak z moich. Pozyczylem rychlego
slonca, pojechalem do knajpki na Zywnego na poprawiny wczorajszego
wesela siostrzenicy zony, poprawilem i teraz czuje sie swietnie.

A mamy 3 rano, w czerwcu to juz by sie powoli rozanopalca budzil.

Tomek

Przyczepa a kat B - po raz milionowy