Przyczepa - prosba o wizje lokalna ;-)

Data: 2011-08-14 22:33:39
Autor: Bassteq
Przyczepa - prosba o wizje lokalna ;-)

Pozdrawiam,
Emil.

Jelenia szukasz do test贸w? Jed藕 i sprawd藕, inaczej ci臋偶ko. Ja m贸g艂bym nak艂ama膰, 偶e j膮 widzia艂em i wygl膮da na sprawn膮 i bierz w ciemno ... i co .... pojedziesz ?

Kupujesz przez internet to mo偶esz w ci膮gu 10 dni zwr贸ci膰 bez podania przyczyny.

R贸wnie偶 pozdrawiam
Sebastian

Data: 2011-08-15 09:53:30
Autor: glang
[...]

hahaha.
to pojecha艂e艣 :))))

pzdr
GL

Data: 2011-08-15 04:12:34
Autor: koziel
Przyczepa - prosba o wizje lokalna ;-)
Dzieki za wszystkie niekonstruktywne odpowiedzi ;P No nic - chyba
faktycznie bede musial sam sie wybrac, bo nie znajdzie sie nikt, kto
moglby pomoc ;-)

I ja tego nie reklamuje - w zupelnie innym rejonie mieszkam.

Pozdrawiam,
Emil.

Przyczepa - prosba o wizje lokalna ;-)