Przyczepiło się gówno do okrętu. ..

Data: 2009-11-08 14:17:27
Autor: matador
Przyczepiło się gówno do okrętu. ..
http://tinyurl.com/yahn7ga

Szczególnie to jest "ładne":

#
"Pomogłem mu uspokoić wojskowych zaniepokojonych zmierzchem imperium. Zapewnić ich, że to leży w interesie świata" - ujawnił Jaruzelski.
#

Uhm...

matador.

Data: 2009-11-08 13:43:12
Autor: Karol
Przyczepiło się gówno do okrętu...
matador <matador@neostrada.pl> napisał(a):
http://tinyurl.com/yahn7ga

Jaruzelski: Pomogłem Gorbaczowowi obalić komunizm

noz...co za zaklamane, ohydne, czerwone truchlo.

Data: 2009-11-08 14:47:43
Autor: matador
  Karol pisze:
matador <matador@neostrada.pl> napisał(a):
http://tinyurl.com/yahn7ga

Jaruzelski: Pomogłem Gorbaczowowi obalić komunizm

noz...co za zaklamane, ohydne, czerwone truchlo.

Ale na końcu wywiadu stwierdza autorytatywnie, że system zmieniał z Bolkiem, he,he.. :

#
....zdecydowałem o przełomie dialogu, zmianie systemu, podjętej razem z Wałęsą"
#

Czyli dwa gówna się do okrętu przykleiły.

matador.

Data: 2009-11-08 13:55:44
Autor: Karol
  Karol pisze:
> [...]

#

Czyli dwa gówna się do okrętu przykleiły.

ale jeszcze byl Adas & spolka - zlodzieje Gazety Wyb, ktora miala byc gazeta
opozycji polskiej i reszta tej czerwonej, sprzedajnej swoloczy z KOR.

Te goowna swoich tylkow bronily, a teraz dorabiaja sobie zyciorysy bojownikow
z komunizmem. Przeciez to zwykle ludzkie szmaty, bez honoru i godnosci
osobistej. Fuj.

Data: 2009-11-08 23:13:20
Autor: VicAbarca
Karol пишет:
Te goowna swoich tylkow bronily, a teraz dorabiaja sobie zyciorysy bojownikow
z komunizmem. Przeciez to zwykle ludzkie szmaty, bez honoru i godnosci
osobistej. Fuj.

Karol, przesiedziales w komuszym pierdlu tyle co Michnik?

--
Vic

Data: 2009-11-08 22:20:42
Autor: Karol
Przyczepiło się gówno do okrętu...
VicAbarca <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
Karol пиŃ&#65533;ĐľŃ&#65533;:
> [...]
> osobistej. Fuj.

Karol, przesiedziales w komuszym pierdlu tyle co Michnik?

na takich warunkach jak Michnik to pewnie wielu by chetnie przesiedzialo, zwlaszcza, ze niezle na tym zarobil:)

Data: 2009-11-08 23:22:58
Autor: VicAbarca
Karol пишет:
na takich warunkach jak Michnik to pewnie wielu by chetnie przesiedzialo, zwlaszcza, ze niezle na tym zarobil:)

Ile zarobil?

--
Vic

Data: 2009-11-08 22:58:05
Autor: Karol
> [...]

> na takich warunkach jak Michnik to pewnie wielu by chetnie przesiedzialo, > zwlaszcza, ze niezle na tym zarobil:)

a coz ty go tak bronisz? Masz cos na sumieniu? --

Data: 2009-11-09 00:01:25
Autor: VicAbarca
  Karol пишет:
a coz ty go tak bronisz? Masz cos na sumieniu?

Za mlody jestem aby miec...

Wiec ile zarobil?

--
Vic

Data: 2009-11-08 23:36:58
Autor: Karol
Przyczepiło się gówno do okrętu...
VicAbarca <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
  Karol пиŃ&#65533;ĐľŃ&#65533;:
> a coz ty go tak bronisz? Masz cos na sumieniu? Za mlody jestem aby miec...

 ale pisales tu o swoim ojcu.

Wiec ile zarobil?

a na ile wyceniasz zalozenie takiej gazety jak GW, nie majac wczesniej grosza w kieszeni, bo sie siedzialo w  wiezieniu jako *opozycjonista*?

Data: 2009-11-11 23:26:51
Autor: VicAbarca
Przyczepiło się gówno do okrętu...
Karol пишет:
 ale pisales tu o swoim ojcu.
Moj ojciec nie mial z wami ciulami nic do czynienia...

a na ile wyceniasz zalozenie takiej gazety jak GW, nie majac wczesniej grosza w kieszeni, bo sie siedzialo w  wiezieniu jako *opozycjonista*?

Aaaa, to jednak byl opozycjonista?

--
Vic

Data: 2009-11-12 00:26:08
Autor: Karol
Przyczepiło się gówno do okrętu...
VicAbarca <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
Karol пиŃ&#65533;ĐľŃ&#65533;:
>  ale pisales tu o swoim ojcu.

Moj ojciec nie mial z wami ciulami nic do czynienia...

a o co ci wlasciwie chodzi, prosowiecki ciulu?

> a na ile wyceniasz zalozenie takiej gazety jak GW, nie majac wczesniej grosza
 > w kieszeni, bo sie siedzialo w  wiezieniu jako *opozycjonista*?

Aaaa, to jednak byl opozycjonista?

tak, wewnatrzpartyjnym czyli komuch radykal. --

Data: 2009-11-13 21:33:13
Autor: VicAbarca
  Karol пишет:
a o co ci wlasciwie chodzi, prosowiecki ciulu?

Prosowieckosc to wasze geriatryczne zmartwienie, ciulu...
Ja mam to w dupie.

tak, wewnatrzpartyjnym czyli komuch radykal.

Siedziales w pierdlu jak on, czy chowales sie moze za sukienka mamusi jak Kaczynski?

--
Vic

Data: 2009-11-13 23:28:02
Autor: Karol
> [...]

> tak, wewnatrzpartyjnym czyli komuch radykal. Siedziales w pierdlu jak on, czy chowales sie moze za sukienka mamusi jak Kaczynski?

wystarczy,ze moj ojciec siedzial przez takich sbeckich, prosowieckich
skurwysynow jak ty. Wypierdalaj z polskiej grupy perdolona kurwo proruska. d
Jak mie wkurwisz to cie znajde i zalatwie, ze morde ci skuja na cacy, czerwony
chuju.

Won z polskiej grupy.  --

Data: 2009-11-15 21:21:49
Autor: VicAbarca
  Karol пишет:
wystarczy,ze moj ojciec siedzial przez takich sbeckich, prosowieckich
skurwysynow jak ty.

Moj pradziadek i dziadek tez siedzieli w pierdlu u czerwonych. Drugi moj pradziadek nie siedzial, bo mieszkal w Anglii.

Wypierdalaj z polskiej grupy perdolona kurwo proruska. d
Jak mie wkurwisz to cie znajde i zalatwie, ze morde ci skuja na cacy, czerwony
chuju.

He, he, he, jaaaaasne. W dupe mnie mozesz pocalowac :)

--
Vic

Data: 2009-11-15 20:46:39
Autor: Karol
> [...]
> skurwysynow jak ty. Moj pradziadek i dziadek tez siedzieli w pierdlu u czerwonych. Drugi moj pradziadek nie siedzial, bo mieszkal w Anglii.

tutaj kazdy moze sobie jako anonim rozne zyciorysy dorabiac.
Dlatego wazne jesy CO PISZE i jak pisze. *Po czynach ich poznajemy* - to
najlepszy test na to kto kim jest, szczegolnie jesli robi to anonimowo.
> [...]
> chuju.

He, he, he, jaaaaasne. W dupe mnie mozesz pocalowac :)

nie igraj z ludzkimi emocjami, bo mozesz sie przeliczyc.

Data: 2009-11-18 23:56:06
Autor: VicAbarca
  Karol пишет:
nie igraj z ludzkimi emocjami, bo mozesz sie przeliczyc.

Losiu, pocaluj mnie w dupe :)

Jak zapukasz do mnie do domu, to obiecuje, ze dostaniesz ode mnie skrzynke piwa. Qfa, wszyscy na grupie mi swiadkami - dostaniesz. Tylko zapukaj do drzwi domu, ktory zbudowalem i w ktorym mieszkam :)

Albo latwiejsze zadanie - zapukaj do drzwi mojej firmy. Tak samo oferuje skrzynie piwa. I to nie jakiegos syfu typu Tyskie - skrzynie Heinekena stawiam :)

--
Vic

Data: 2009-11-20 21:58:06
Autor: Karol
Wniosuję o usunięcie senyszyna
VicAbarca <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
  Karol пиŃ&#65533;ĐľŃ&#65533;:
> qu..wa, hrabia z Pcimia Dolnego sie odezwal.

.... he, he, predzej hrabiego znajdziesz w Pcimiu niz we Wrocku czy Poznaniu...

..hrabiego to ty pewnie widziales na filmie.

> Ty glupi ciemiaku sowiecki,

Sowieci ci mozg wyprali... nienawidzisz ich, ale dzialasz dokladnie tak jak cie zaprojektowali...

...po tych tekstach ktore tu zamieszczasz, chyba nie mozna miec juz zadnej
watpliwosci kim jestes.

> tylko
> taki prymityw  i nieuk jak ty

Przepraszam, a kolega to jakim tytulem naukowym moze sie poszczycic?

..oooo...nauczyles sie slowa przepraszam *naukowcu* z zawodowki?

> (ktory tez uwierzyl w cudowna diete:))

Zaden lekarz ci nie powie, ze jedzenie weglowodanow w nadmiarze jest dobre :) Bo nie jest. Wszystkie gowna, ktorymi karmia prosta ludnosc zywnosciowi potentaci typu McDonald's zawieraja najwiecej weglowodanow :) Nie tluszczy i nie bialek :)

...a co mnie obchodza twoi komunistyczni i polscy pseudolekarze typu twojego
szarlatana? Nadal nie rozumiesz o czym dyskutujesz. Juz raz pisalem na ten
temat i nie mam ochoty z nierozumnym nieukiem dyskutowac na tematy
dietetyczne. Gdybym wiedzial, ze taki element jak ty, tego typu diete stosuje,
to w ogole bym sie w to goowno nie angazowal. Zryj co chcesz prosiaku.

A co do Kwasniewskiego, nie musisz mnie przekonywac. Nie znosze sekciarstwa. Jakiegokolwiek.

...a czy ja ciebie probuje przekonywac? O czym ty bredzisz? Pisalem juz, ze
mnie twoja dieta nie intersuje. Dalej nie zrozumiales co ci napisalem na ten
temat matolku?

Rozumiem, ze polemizowac potrafisz jedynie w kwestii jej wygladu i sposobu mowienia? :)

.., niczego nie rozumiesz. Aby rozumiec trzeba miec minimum inteligencji.

Dotrzec do kogos majac tylko adres IP i wyszukiwarke to nie jest jakos niemozliwie skomplikowana sprawa. Ale ty jestes za cienki na to. Mozesz mnie pocalowac w dupe :)
A nawet jak tu przyjedziesz (w co nie wierze), to dostaniesz wpierdol za wyglad od kolesi na ulicy, zanim do mnie dotrzesz :))))))

....ale cos nerwowy ten twoj *usmiech*, sowiecki prymitywie i chamie. Nie
udawaj teraz zes takie niewiniatko, najpierw zachowujesz sie jak jak menel i
ublizasz pierwszy komus na grupie, a pozniej ze strachu sie jeszcze odgrazasz? Myslisz, ze sie ciebie wystrasze sowiecki skunksie:)))

Data: 2009-11-20 22:10:12
Autor: Karol
> [...]

Albo latwiejsze zadanie - zapukaj do drzwi mojej firmy. Tak samo oferuje skrzynie piwa. I to nie jakiegos syfu typu Tyskie - skrzynie Heinekena stawiam :)

...widze ze anonimowy bohaterze masz pozadnego stracha.
Losia to sobie znajdz w swojej rodzinie, ktora jak widac po tych tekstach, ma
wyjatkowo prostackie korzenie.

Polskie grupy maja to do siebie, ze sporo goowna do nich sie podczepilo.

A swoje piwo, prymitywnyn pijaku wsadz sobie w zadek
rodzinie, ktora jak widac ma dosc --

Data: 2009-11-15 23:39:38
Autor: jadrys
VicAbarca pisze:
 Karol пишет:
wystarczy,ze moj ojciec siedzial przez takich sbeckich, prosowieckich
skurwysynow jak ty.

Moj pradziadek i dziadek tez siedzieli w pierdlu

I pewnie byli niewinni ? Więzienia pełne są takich.

Data: 2009-11-18 23:57:35
Autor: VicAbarca
jadrys пишет:
I pewnie byli niewinni ? Więzienia pełne są takich.

Nie no, winni byli. Nie lubili skurwysynow i mordercow pokroju Stalina, Lenina, Bieruta, Moczara, Gomulki...

--
Vic

Data: 2009-11-19 13:12:39
Autor: Jadrys
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
I pewnie byli niewinni ? Więzienia pełne są takich.

Nie no, winni byli. Nie lubili skurwysynow i mordercow pokroju Stalina, Lenina, Bieruta, Moczara, Gomulki...

Ależ Vic-u, W Polsce tych osobników chyba nikt nie lubił. A jednak nie wszyscy siedzieli w pace.

Data: 2009-11-20 21:29:43
Autor: VicAbarca
Jadrys пишет:
Ależ Vic-u, W Polsce tych osobników chyba nikt nie lubił. A jednak nie wszyscy siedzieli w pace.

Prawie wszyscy nieskurwieni...

--
Vic

Data: 2009-11-09 04:38:37
Autor: Karol
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):
Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:hd7j8b$s08$2nemesis.news.neostrada.pl...
>  Karol ?????:
> Za mlody jestem aby miec...
> Wiec ile zarobil?

Nie pytaj i tak kretyn nie odpowie.

no i co  prymitywie i psychopato? Grupa dyskusyjna to dla ciebie spluwaczka ?
Spac nie mozesz z strachu anonimowy bohaterze, ze PiS moze dojsc do wladzy i
dobierze sie do tylka twoim zlodziejskim pracodawcom? --

Data: 2009-11-08 15:00:11
Autor: Piotr
Dnia Sun, 08 Nov 2009 14:47:43 +0100, matador napisał(a):

Czyli dwa gówna się do okrętu przykleiły.

Tylko jedno, to drugie jest podczepione do kropielnicy.
Piotr

Przyczepiło się gówno do okrętu. ..