Przyczepka Croozer Baby 2 a przewóz w pociągu

Data: 2011-07-06 14:53:22
Autor: hmiel
Przyczepka Croozer Baby 2 a przewóz w pociągu
Witam,

Jak w temacie, ktoś ma jakieś doświadczenia? Da się to zabrać, jakiś bilet
kupić i nie wyrzucą z pociągu?

Pozdrawiam
hmiel

Data: 2011-07-06 18:33:03
Autor: Marcin Hyła
On 2011-07-06 16:53, hmiel wrote:

Jak w temacie, ktoś ma jakieś doświadczenia? Da się to zabrać, jakiś bilet
kupić i nie wyrzucą z pociągu?

Dobre pytanie - ja przewoziłem z rowerem przyczepkę extrawheela do kompletu parę razy i zawsze się zastanawiałem, czy mnie zczardżują za dwa rowery/wózki dziecięce :-) Ale nie było problemu i nie _słyszałem_ aby był.

Ale po pierwsze - extrawheel jest jednak znacznie mniejszy (węższy, jednokołowy), podczas gdy Croozer Baby to jest (prawie) wózek dziecięcy (a bilet masz na jeden "rower/wózek dziecięcy") i to znacznie większy niż extrawheel - a po drugie, oprócz własnych pozytywnych doświadczeń nie _słyszałem_ . Co jednak nie wyklucza, że ktoś mógł mieć jakiś problem jednak.

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2011-07-06 20:24:00
Autor: Marcin Hyła
On 2011-07-06 16:53, hmiel wrote:

Jak w temacie, ktoś ma jakieś doświadczenia? Da się to zabrać, jakiś
bilet
kupić i nie wyrzucą z pociągu?

Dobre pytanie - ja przewoziłem z rowerem przyczepkę extrawheela

Po krótkiej kwerendzie - znajomy jeździł z dzieciakami z rowerem i croozerem właśnie i twierdzi, że nigdy nie było problemu - zwykły bilet na rower z przyczepką styknął.

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2011-07-06 12:04:33
Autor: Wilk
Przyczepka Croozer Baby 2 a przewóz w pociągu
On 6 Lip, 20:24, Marcin Hyła <ci...@rowery.org.pl.niespammuj.tu>
wrote:

Po krótkiej kwerendzie - znajomy jeździł z dzieciakami z rowerem i
croozerem właśnie i twierdzi, że nigdy nie było problemu - zwykły bilet
na rower z przyczepką styknął.

A inna sprawa, że jeden pasażer i tak nie może kupić biletu na dwa
rowery :))
To taki jeden z absurdów z których słynie PKP. Wracaliśmy w tym roku z
Zakopanego w parę osób pociągiem, kolega bardzo się spieszył do Łodzi
(kiepskie połączenie kolejowe z Zakopcem) - więc pojechał dużo
szybszym PKS-em, a kumpel wiózł jego rower; biletu nie dało się kupić,
oczywiście pojechał z dwoma, nikt się na szczęście o to nie czepiał
(pewnie nie zauważyli nawet)
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-07-06 21:15:15
Autor: Marcin Hyła
On 2011-07-06 21:04, Wilk wrote:
A inna sprawa, że jeden pasażer i tak nie może kupić biletu na dwa
rowery :))

Nie wiem, czy nie może - ale faktem jest że na bilecie rowerowym (na "rower/wózek") jest podany numer odpowiadającego mu biletu "właściwego", tego wystawionego na pasażera. Na PKP to mnie nic nie zdziwi.

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2011-07-06 19:41:27
Autor: Menel
Marcin Hyła <cinek@rowery.org.pl.niespammuj.tu> napisał(a):
[...]

Można wydrukować bilet "in blanco" na zasadzie "pan se wpisze numer..." bo i tak pani wklepuje go ręcznie do systemu. Pewnie nie dotyczy to biletów z miejscówkami.

Ale można potraktować przyczepkę jako wózek, a wózek z zawartością jest bezpłatnie.
Chyba??

Data: 2011-07-06 21:46:52
Autor: Marcin Hyła
On 2011-07-06 21:41, Menel wrote:

Można wydrukować bilet "in blanco" na zasadzie "pan se wpisze numer..." bo i
tak pani wklepuje go ręcznie do systemu. Pewnie nie dotyczy to biletów z
miejscówkami.

Się nie spotkałem, sprawdzałem na bilecie do IC/Ex z zeszłego tygodnia.

Ale można potraktować przyczepkę jako wózek, a wózek z zawartością jest
bezpłatnie.
Chyba??

Wręcz nawet na pewno nie - za przewóz (nieskładanego) wózka dziecięcego jest opłata właśnie jak za rower. Bilet jest na "rower lub wózek" (dziecięcy). Za złożony rower albo złożony wózek (rower musi być owinięty) nie ma opłaty.

marcin ha

--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2011-07-07 01:38:15
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Przyczepka Croozer Baby 2 a przewóz w pociągu
Marcin Hyła, Wed, 06 Jul 2011 21:46:52 +0200, pl.rec.rowery:
Za złożony rower albo złożony wózek (rower musi być owinięty) nie ma opłaty.

A co to znaczy "złożony rower"? Czy jak owinę rower strechem, a odkręcę z
niego pedały (technicznie rzecz biorąc: powstaje hulajnoga), to jest
"złożony"? Ciekawość mną powoduje, li tylko.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-07-07 10:00:52
Autor: Fabian
On 07.07.2011 01:38, Marek 'marcus075' Karweta wrote:
[...]

Ta hulajnoga. Może jednak rower z odkręconymi pedałami? :P

Fabian.

Data: 2011-07-07 14:16:05
Autor: Titus Atomicus
Przyczepka Croozer Baby 2 a przewóz w po ciągu
In article <iv3p2r$l62$1@inews.gazeta.pl>,
 Fabian <fabian1234567890@gazeta.pl> wrote:

Ta hulajnoga. Może jednak rower z odkręconymi pedałami? :P

BTW Po angielsku hulajnoga to chyba scooter. Ale skuter to tez scooter. Tam to dopiero maja problemy...

TA

Data: 2011-08-10 11:11:32
Autor: Ryszard Mikke
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
> [...]

> BTW Po angielsku hulajnoga to chyba scooter. Ale skuter to tez scooter. Tam to dopiero maja problemy...

E tam.

Na skuter mowia moped.

--
rmikke

Data: 2011-07-09 00:48:07
Autor: garym
W dniu 2011-07-06 16:53, hmiel pisze:
Witam,

Jak w temacie, ktoś ma jakieś doświadczenia? Da się to zabrać, jakiś bilet
kupić i nie wyrzucą z pociągu?

W zeszłe wakacje kupowałem bilet w pociągu i policzono mi osobno za rower i za przyczepkę. Przyczepka nie załapała się na promocję w weekend za 1zł, więc musiałem zapłacić chyba 5 zł. A za rower owszem tylko 1 zł.
Jechałem zwykłym żółtkiem.co w sumie na szczęście bo przyczepka w drzwiach się zmieściła. Potem w

pozdr

Michał

Data: 2011-08-09 15:01:00
Autor: muzycom
On 9 Lip, 00:48, garym <garym&do_wyciec...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

za 1zł, więc musiałem zapłacić chyba 5 zł. A za rower owszem tylko 1 zł.
Jechałem zwykłym żółtkiem.co w sumie na szczęście bo przyczepka w

Nie wiem jaką masz przyczepkę. Mój Chariot ma funkcje wózka
spacerowego, więc po zdemontowaniu dyszla to pełnoprawny wózek
dziecięcy :)

Za niego PKP chyba płacić mi nie każe?

Pozdrawiam

Data: 2011-08-10 12:36:40
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Dnia Tue, 9 Aug 2011 15:01:00 -0700 (PDT), muzycom napisał(a):

Nie wiem jaką masz przyczepkę. Mój Chariot ma funkcje wózka
spacerowego, więc po zdemontowaniu dyszla to pełnoprawny wózek
dziecięcy :)

Za niego PKP chyba płacić mi nie każe?

Jakby ci to powiedzieć...
http://www.intercity.pl/pubfile/rozklad_2011/Tabele%20op%C5%82at%20zrycza%C5%82towanych%20i%20dodatkowych%20PKP%20Intercity%20SA%20od%2001_06_2011.pdf
pozycja 3.

Pewnie dałoby się wykłócić, ja dla świętego spokoju na przyczepę do roweru
kupowałem bilety.

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Przyczepka Croozer Baby 2 a przewóz w pociągu