Przyczepka Croozer Baby 2 a przewóz w pociągu

Data: 2011-07-09 00:48:07
Autor: garym
Przyczepka Croozer Baby 2 a przewóz w pociągu
W dniu 2011-07-06 16:53, hmiel pisze:
Witam,

Jak w temacie, ktoś ma jakieś doświadczenia? Da się to zabrać, jakiś bilet
kupić i nie wyrzucą z pociągu?

W zeszłe wakacje kupowałem bilet w pociągu i policzono mi osobno za rower i za przyczepkę. Przyczepka nie załapała się na promocję w weekend za 1zł, więc musiałem zapłacić chyba 5 zł. A za rower owszem tylko 1 zł.
Jechałem zwykłym żółtkiem.co w sumie na szczęście bo przyczepka w drzwiach się zmieściła. Potem w

pozdr

Michał

Data: 2011-08-09 15:01:00
Autor: muzycom
On 9 Lip, 00:48, garym <garym&do_wyciec...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

za 1zł, więc musiałem zapłacić chyba 5 zł. A za rower owszem tylko 1 zł.
Jechałem zwykłym żółtkiem.co w sumie na szczęście bo przyczepka w

Nie wiem jaką masz przyczepkę. Mój Chariot ma funkcje wózka
spacerowego, więc po zdemontowaniu dyszla to pełnoprawny wózek
dziecięcy :)

Za niego PKP chyba płacić mi nie każe?

Pozdrawiam

Data: 2011-08-10 12:36:40
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Dnia Tue, 9 Aug 2011 15:01:00 -0700 (PDT), muzycom napisał(a):

Nie wiem jaką masz przyczepkę. Mój Chariot ma funkcje wózka
spacerowego, więc po zdemontowaniu dyszla to pełnoprawny wózek
dziecięcy :)

Za niego PKP chyba płacić mi nie każe?

Jakby ci to powiedzieć...
http://www.intercity.pl/pubfile/rozklad_2011/Tabele%20op%C5%82at%20zrycza%C5%82towanych%20i%20dodatkowych%20PKP%20Intercity%20SA%20od%2001_06_2011.pdf
pozycja 3.

Pewnie dałoby się wykłócić, ja dla świętego spokoju na przyczepę do roweru
kupowałem bilety.

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Przyczepka Croozer Baby 2 a przewóz w pociągu