Przyczepka Kids Caravan

Data: 2013-04-15 02:37:44
Autor: Tomasz Papir-Zwierz
Przyczepka Kids Caravan
Szukam przyczepki dla 2 dzieciaków. Ceny modeli Croozer i Chariot są
absurdalne moim zdaniem i nie stać mnie na nie, z drugiej strony nie
chcę taniej chińszczyzny z allegro. Zależy mi na w miarę solidnym
wykonaniu, przyczepka ma mieć tylko podstawową fukcnję, nie potrzebuję
jej używać jako wózka lub joggera. Znalazłem coś takiego:

http://sklep.cubik.pl/sklep/c-232-Przyczepki_rowerowe_Kids_Caravan

Czy ktoś z Was ma jakiekolwiek doświadczenie z ta przyczepką?

Data: 2013-04-16 11:03:46
Autor: Paweł Olaszek
Przyczepka Kids Caravan
W dniu 2013-04-15 11:37, Tomasz Papir-Zwierz pisze:
Szukam przyczepki dla 2 dzieciaków. Ceny modeli Croozer i Chariot są
absurdalne moim zdaniem i nie stać mnie na nie, z drugiej strony nie
chcę taniej chińszczyzny z allegro.

wychodząc z założeń identycznych jak Twoje kupiłem właśnie taką przyczepkę.
https://picasaweb.google.com/115317127835959504777/Rower#5849023505684998962

Wykonana zupełnie przyzwoicie, obawiałem się o jakość plastikowych obręczy (pękanie), ale nic złego się nie wydarzyło. Jedynie umiejscowienie i mocowanie tylnych odblasków to porażka (oba straciłem w dwa tygodnie). Dużym plusem jest za to sztywna plastikowa podłoga.
Kupiłem ją dla dziecka sześciomiesięcznego, którego nie można wozić na siedząco, dlatego dokupiłem hamak chariota i przerobiłem nieco przyczepkę by można go było zamontować z amortyzacją względem przyczepki. Działało to bardzo dobrze, przy czym jeździłem jedynie po twardych i w miarę równych nawierzchniach (jedyne przeszkody to krawężniki i standardowe kilkucentymetrowe ubytki w asfalcie), asfalcie kostkach i ubitych ścieżkach.

W planach miałem pozbycie się przyczepki gdy tylko będę mógł dziecko wsadzić w drugi fotelik. Po pierwsze dzieci podczas jazdy lubią się kimnąć, a tylko fotelik (np. hamax siesta) umożliwia pochylenie za rozsądne pieniądze. Po drugie przyczepka ogranicza moją jazdę w terenie- wąskie przejazdy, koleiny, głębsze błoto i klapa.

Teraz postanowiłem warunkowo zostawić jednak przyczepkę i ją przerobić. Dołożę do kół niezależne wahacze ze sprężynami śrubowymi, dodatkowo umożliwię pochylanie całej skorupy przyczepki aby można było w niej spać. Wbrew pozorom jest to dość proste i myślę że w jedno popołudnie wykonalne.

--
pozdrawiam,
Paweł

Data: 2013-04-16 04:32:56
Autor: Tomasz Papir-Zwierz
Przyczepka Kids Caravan
On 16 Kwi, 11:03, Paweł Olaszek <olaszek.gr...@gmail.com> wrote:
> [...]

umożliwię pochylanie całej skorupy przyczepki aby można było w niej
spać. Wbrew pozorom jest to dość proste i myślę że w jedno popołudnie

Dzięki za obszerny opis. Czy w przyczepce zmieści się rzeczywiście
dwójka dzieci? Czy mógłbyś pokazać zdjęcie z bliska, jak mocowana jest
przyczepka do tylnej osi roweru?

Data: 2013-04-16 04:36:51
Autor: Tomasz Papir-Zwierz
Przyczepka Kids Caravan
On 16 Kwi, 13:32, Tomasz Papir-Zwierz <tomasz.papir.zwi...@gmail.com>
wrote:

> [...]

Dzięki za obszerny opis. Czy w przyczepce zmieści się rzeczywiście
dwójka dzieci? Czy mógłbyś pokazać zdjęcie z bliska, jak mocowana jest

Dobra, już znalazłem odpowiedź na jedno i drugie:

http://www.youtube.com/watch?v=HtOi6r4wHLc

Data: 2013-04-16 11:10:30
Autor: Paweł Olaszek
Przyczepka Kids Caravan
W dniu 2013-04-16 11:03, Paweł Olaszek pisze:
W dniu 2013-04-15 11:37, Tomasz Papir-Zwierz pisze:

jeszcze jedno- ta przyczepka w reszcie świata nazywa się bellelli b-taxi ;-)

--
pozdrawiam,
Paweł

Przyczepka Kids Caravan