Przyczepka Little Van - pytanie o zaczepy do przyczepek

Data: 2013-03-25 04:13:08
Autor: Łaku
Przyczepka Little Van - pytanie o zaczepy do przyczepek
Witam
Kupiłem sobie używaną przyczepkę Little Van z Niemiec
http://img14.allegroimg.pl/photos/oryginal/30/82/17/36/3082173613
http://img14.allegroimg.pl/photos/oryginal/30/82/17/36/3082173613_1
I wszystko byłoby super bo przyczepka jest właściwie nie jeżdżona (widac po bieżniku), tyle że wypłowiała.

Problem w tym, że nie ma zaczepu, a na aukcji było zdjęcie, które mnie zmyliło:
http://img14.allegroimg.pl/photos/oryginal/30/82/17/36/3082173613_7
Bo sugerowałem się tym, że to zaczep z bolcem mocowanym do szybkozłączki na który to bolec nakłada się dyszel i blokuje zawleczką. Tymczasem na zdjęciu po prostu przykręcono po prostu dyszel do roweru .... Z pewnością nie jest to rozwiązanie do codziennego użytku.
Tak wygląda łącznie o które mi chodziło:
http://img14.allegroimg.pl/photos/oryginal/30/82/19/77/3082197780_6

I teraz pytanie do Was. Do tego rodzaju dyszla zaczep wygląda następująco:
http://www.allegro-manager.redhand.com.pl/foto/0d8994abb20f1fdd5af11a7a0aba83a5c78e72b2/tiny/VAN/big/82c137cfc92124c42afbfa298dffa8b8d22422ca.jpg
Przyznam, że od początku nie wzbudził on mojej akceptacji, bo oparty jest o śrubę. Tymczasem przyczepki potrzebuję do dojazdów do żłobka i do odpinania i przypinamia rano i po południu (przyczepkę chcę zostawiac na pobyt dziecka w żłobku)
Nakręcanie/odkręcanie plastikowego zabezpieczenia zajmuje chyba więcej czasu niż zdjęcie bolca. Dodatkowo boję się korozji. Po zimie gwint śruby może nie byc zdatny do czegokolwiek.

Czy ktoś z Was ma może takie przyczepki z takim rodzajem zaczepu? Możecie coś powiedziec o wygodzie korzystania z takiego zaczepu? Jak to się sprawuje po kilku tygodniach w deszczu czy śniegu?
Bo zastanawiam się teraz, czy próbowac dokupic zaczepy pasujące do obecnego dyszla, czy po prostu wymienic dyszel na inny, który pasowałby na standardowe zaczepy z bolcem.

Dzisiaj odkryłem że ten model sprzedawany jest w Juli: http://www.jula.pl/wozek-dzieciecy-do-roweru-326011 Instrukcja: http://www.jula.pl/media/pdf/product/Manual/326011_SV-NO-PL-EN_20110614.pdf
Chodzi o elementy, które w instrukcji opisane są następująco
1. Śruba blokująca hak (Looking screw for towing bar attachment)
2. Płaska płytka do haka (Flat plate for towing bar attachment)
3. Podkładka dystansowa 3/8" (3/8" washer)
4. Nakrętka 3/8" (3/8" nut)
5. Płytka U do mocowania haka (U plate for towing bar attachment)
7. Śruba plastikowa (Plastic screw)
8. Duża śruba regulacyjna (Large adjustment screw)

Pozdrawiam
Adam

Przyczepka Little Van - pytanie o zaczepy do przyczepek