Przyczepka, ale jaka?

Data: 2011-05-23 22:47:21
Autor: Lisciasty
Przyczepka, ale jaka?
On 23 Maj, 14:40, Marek 'Qrczak' Potocki <b...@maila.pl> wrote:
Zacząłem przeglądać ofertę przyczepek dla dzieci i szczerze mówiąc jestem
lekko zawiedziony - albo rozwiązania ekono, gdzie nośność przyczepki jest
nędzny, albo rozwiązania półprofesjonalne w cenie przyzwoitego roweru.

Mamy cougara (był tu kiedyś link z opisem). Fakt że jak zobaczyłem
cenę to się zgarbiłem, ale po sprzedaniu klasycznego wózka
dwuosobowego nie było takiej tragedii. Na co dzień używany jest jako
zwykły wózek (10x wygodniejszy niż wózki "tradycyjne"), a doczepienie
dyszla do roweru to kwestia chwili. Miałem ambicje kupna zestawu do
biegania ale na ambicjach się skończyło ;)

Pzdr.
L.

Data: 2011-05-24 13:50:42
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Przyczepka, ale jaka?
Dnia Mon, 23 May 2011 22:47:21 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

[...]

No właśnie w tym problem. Tylko nie mam podwójnego wózka na sprzedaż. Z resztą zanosi się, że młoda jeszcze max do wiosny będzie wózkowa.
Młoda skończyła właśnie rok, a już biega tak, że ciężko czasem nadążyć za nią ;)

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2011-05-24 11:52:16
Autor: Lisciasty
Przyczepka, ale jaka?
On 24 Maj, 13:50, Marek 'Qrczak' Potocki <b...@maila.pl> wrote:
No właśnie w tym problem. Tylko nie mam podwójnego wózka na sprzedaż.

Nikt nie mówił że dzieci będą mało kosztować :>

Z resztą zanosi się, że młoda jeszcze max do wiosny będzie wózkowa.
Młoda skończyła właśnie rok, a już biega tak, że ciężko czasem nadążyć za nią ;)

Moja trzoda ma 1,5 i 2,5 roku, póki co oboje się mieszczą a wózek ma
nośność chyba 45 kg więc spory zapas jeszcze jest. Jak chcesz to się
umówimy gdzieś w terenie i przymierzysz ;) Gnieździmy się na Sępolnie.

Pzdr.
L.

Przyczepka, ale jaka?