Przyczepka, ale jaka?

Data: 2011-05-24 08:32:45
Autor: Leszek 'QSi' Pasoń
Przyczepka, ale jaka?
Dnia 23-05-2011 o 14:40:08 Marek 'Qrczak' Potocki <brak@maila.pl>  napisał(a):

Co sądzicie o takim połączeniu? Probował ktoś już takiej konfiguracji?
Ciekaw jestem, czy zestaw lowrider + dzieciak + przyczepka pozwoli mi
ruszyć w ogóle z miejsca

ja bym sie skłaniał ku dobrej przyczepce, tzn. taki wariant obiorę na  przyszły rok jak Junior będzie bardziej wycieczkowo mobilny.
w wycieczkach testowałem wariant przyczepki towarowej typu Extrawheel i  się to sprawdziło, przyczepka "dzieciowa" ma zawsze jakkiś luk bagażowy i  konstrukcję do której można coś przytroczyć. fotelik z dzieckiem jest  wysoko i z mojego skromnego doswiadczenia jezdzi sie z tym kiepsko raczej.  żeby odstawić rower, choćby chcąc iść do kiosku trzeba zdjąć dziecko z  fotelika, w zestaw z przyczepką będzie stał sam.

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Data: 2011-05-24 10:10:29
Autor: Bartłomiej Zieliński
Przyczepka, ale jaka?
Użytkownik Leszek 'QSi' Pasoń napisał:
fotelik z dzieckiem jest wysoko i z mojego skromnego doswiadczenia
jezdzi sie z tym kiepsko raczej.

Fotelik utrudnia także zsiadanie i wsiadanie - nie można przerzucić nogi nad bagażnikiem. Ponadto zwiększa obciążenie tylnego koła.

Data: 2011-05-24 13:41:01
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Przyczepka, ale jaka?
Dnia Tue, 24 May 2011 10:10:29 +0200, Bartłomiej Zieliński napisał(a):

[...]

No to uściślę. Do fotelika jestem przyzwyczajony. Starszak jeździ od dwóch
lat, młodsza dopiero zaczyna. Jeździ się nam z tym wygodnie.

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2011-05-24 13:48:13
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Przyczepka, ale jaka?
Dnia Tue, 24 May 2011 08:32:45 +0200, Leszek 'QSi' Pasoń napisał(a):

[...]

No właśnie nie zawsze. Te tanie przyczepki mają masę całkowitą do 40-paru
kilo, cz czego 12 to sama przyczepa. Dołóż dzieci i zostaje ci (o ile)
nośność na butelkę wody ;)

[...]

Przyzwyczajony jestem. A jak sam zsiadam, to młodego też spuszczam z
uwięzi, żeby się poruszał. :)

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki