Przyczepka, ale jaka?

Data: 2011-05-24 16:13:30
Autor: Pawel Ratajczak
Przyczepka, ale jaka?
W dniu 2011-05-23 14:40, Marek 'Qrczak' Potocki pisze:
Zacząłem przeglądać ofertę przyczepek dla dzieci i szczerze mówiąc jestem
lekko zawiedziony - albo rozwiązania ekono, gdzie nośność przyczepki jest
nędzny, albo rozwiązania półprofesjonalne w cenie przyzwoitego roweru.

Hej,

Tez miałem taki dylemat 3 lata temu. Stwierdziłem, ze przyczepka jest
rozwiązaniem tymczasowy i nie mam zamiaru inwestować wielkiej kasy. Mój
wybór padł na produkt oferowany przez firmę Ramfis
http://www.ramfis.pl/przyczepka-rowerowa.php
Przy tej cenie nie mam żalu o niewielkie problemy z dyszlem jakie się
pojawiły, niemniej na pewno zawsze jeździliśmy przeładowani (córka, syn
+ załadowany bagażnik), co pewnie przyczyniło się do wyrobienia
zawleczki oraz dyszla w pozycji "zablokowany do przodu"
Aktualnie dzieciaki urosły na tyle, ze ze względów bezpieczeństwa może
nie powinny nią jeździć (syn 5 lat, córka 6 lat, głowy wystają ponad
konstrukcję przyczepki) ale po prostu unikamy ciężkiego terenu.
W sumie przyczepka sporo przeżyła, mam nawet plan reanimacji dyszla, ale
nie wiem czy znajdę na to czas bo chęci są ;D

Nie namawiam do zakupu akurat tej przyczepki ale moim zdaniem warto
rozważyć podobne podejście do mojego.

W sumie moje młodsze dzieciaki powoli zaczynają próbować jazdy na 2
kołach i pewnie trzeba będzie poświęcić czas wypraw na naukę, gdyż jak
to zauważyła moja żona nasze pierwsze dziecko już dawno w tym wieku
śmigało na 2 kolach, bo nie mieliśmy przyczepki tylko poświęcaliśmy czas
na naukę. To taki efekt uboczny, na który warto zwrócić uwagę i
zrezygnować czasami z wypraw na rzecz szybszej przesiadki pociech na 2
koła ;-)

W odpowiedzi na Twoje obawy z załadowanym rowerem zdarzyło mi się jechać
w lekkim terenie z 2x dziecko w przyczepce + bagaż + 1x dziecko w
foteliku i ze spokojem dawałem rade. Niemniej był to jeden dzień i przy
dłuższych wyprawach na pewno trzeba będzie się przyzwyczaić do większego
obciążenia.

Jeśli masz jakieś pytania co do tej konkretnej przyczepki wal śmiało.

Pozdrawiam serdecznie,
Paweł Ratajczak

PS> Jak pamiętam jeszcze niedawno Paweł Pontek w swoich wspaniałych
wyprawach też jeździł z dwójka, tyle ze z fotelikiem przednim i tylnym.

Przyczepka, ale jaka?