Przyczepka, ale jaka?

Data: 2011-05-25 01:33:13
Autor: Wojciech 'Wheart' Penar
Przyczepka, ale jaka?
W dniu 23.05.2011 14:40, Marek 'Qrczak' Potocki pisze:
Cześć.

Jako że wakacje się zbliżają, a dzieciaki sztuk dwie lubią jeździć (być
wożone, raczej) na rowerze, zastanawiamy się nad przyczepką. Na razie mamy
foteliki, ale efekt uboczny fotelików jest taki, że na wyjazdowy bagaż
zostaję nam tylko lowridery. Ba dwa- trzy dni, to spokojnie wystarczy, ale
na tydzień to już  akcesoriami dziecięcymi kiepsko.
Zacząłem przeglądać ofertę przyczepek dla dzieci i szczerze mówiąc jestem
lekko zawiedziony - albo rozwiązania ekono, gdzie nośność przyczepki jest
nędzny, albo rozwiązania półprofesjonalne w cenie przyzwoitego roweru.

Po dłuższym klikaniu pomyślałem, że może lepiej by było kupić przyczepkę
bagażową, a dziatwę wozić na fotelikach? Takie przyczepy są jednak sporo
tańsze, o większej ładowności i zostawiają więcej swobody w konfiguracji.

Co sądzicie o takim połączeniu? Probował ktoś już takiej konfiguracji?
Ciekaw jestem, czy zestaw lowrider + dzieciak + przyczepka pozwoli mi
ruszyć w ogóle z miejsca ;)

Hej,
Kiedyś na grupie pojawił się zestaw góral z fotelikiem + przyczepa
(bodaj dwuosobowy Croozer ;) - na jakimś podjeździe, chyba w Alpach.

Poszukaj Rowerowej Rodzinki - wprawdzie z jedną pociechą, ale gdzieś
dalej jeździli - dwa rowery i przyczepka dla dziecka, jeździli
z namiotem.

Ja jestem szczęśliwym posiadaczem przyczepki (Chariot). Mimo planów
(obecnie dość mocno zaawansowanych) rok temu kupowałem przyczepkę
jednoosobową - zwyciężyły względy praktyczne (bagażnik/box na dach
auta, mniejsza szerokość w czasie jazdy). Dodatkowo przyjąłem założenie,
że gdy pojawi się drugie dziecię Pierworodny wyląduje na foteliku,
zwalniając komfortowe miejsce pod daszkiem Młodszemu.

Nie jeżdżę (póki co - mam nadzieję) wielodniówek - jako środek
lokomocji na cały dzień taki zestaw sprawdza mi się bardzo dobrze, bagaż ląduje w sakwach u mnie i w bagażniku przyczepki, żona na kierownicy wiezie tylko aparat. Zobaczymy, jak będzie z drugim (ale to za rok).

Pozdrawiam
Wojtek

Przyczepka, ale jaka?