Przyczepka, ale jaka?

Data: 2011-05-25 21:24:05
Autor: Cipioor
Przyczepka, ale jaka?
Witaj Ja jestem za chariotem

> wożone, raczej) na rowerze, zastanawiamy się nad przyczepką. Na razie mamy

> foteliki, ale efekt uboczny fotelików jest taki, że na wyjazdowy bagaż

> zostaję nam tylko lowridery. Ba dwa- trzy dni, to spokojnie wystarczy, ale

> na tydzień to już  akcesoriami dziecięcymi kiepsko.

> Zacząłem przeglądać ofertę przyczepek dla dzieci i szczerze mówiąc jestem

> lekko zawiedziony - albo rozwiązania ekono, gdzie nośność przyczepki jest

> nędzny, albo rozwiązania półprofesjonalne w cenie przyzwoitego roweru.

> bagażową, a dziatwę wozić na fotelikach? Takie przyczepy są jednak sporo

> [...]

mam Cougara i Cheetaha jazda na 2 rowery z przyczepkami ale zastanawiam się nad
zmianą na 1 przyczepkę bagażową która będzie mniej atrakcyjna.

Wypróbowałem jazdę siodełko i wózek obciążony/dziecko i szpeja/ na 20-25 kg.
Wrażenia kiepskie obciążenie spowodowane 15kg dzieckiem na siodełku oraz
przyczepka w trakcie jazdy po równym ok ale schody zaczynają się w momencie
zjazdu w lekki teren z większą ilością piasku.
Rower grzęźnie ale nie jest to spowodowane przyczepką tylko dodatkowym ciężarem
przeniesionym w górę i w tył.
Ten sam odcinek z przyczepką bez większych problemów.

Przyczepki w większości wypadków sprawdzają czy biker ma dobrze dobrany rower...
Ciekawe jak??
Źle dobrany rower w trakcie jazdy ma tendencję "ucieczki" przedniego koła. W
moim przypadku wystarczyło skrócić mostek i delikatnie odsunąć do tyłu siodełko.

pzdr

--

Przyczepka, ale jaka?