Przyczepka dla 3 dzieci

Data: 2010-03-05 10:11:01
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Przyczepka dla 3 dzieci
Witajcie.

Rozmawiałem z pewnym Panem, któremu urodziły się trojaczki, 3 chłopa.
Co ciekawsze, ma już 8 letniego syna.

I tu pytanie. Czy spotkaliście się z sensowną przyczepka rowerową dla 3 dzieci? Bo wszystkie które widywałem są dla ma 2.

A wspomniany Pan tez szukał, ale się nie doszukał, może grupowicze coś widzieli?

Seco

Data: 2010-03-05 10:22:21
Autor: Wojtek Paszkowski
Przyczepka dla 3 dzieci
"Bartosz 'Seco' Suchecki" <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> wrote in message news:hmqhr5$29rp$1news2.ipartners.pl...

I tu pytanie. Czy spotkaliście się z sensowną przyczepka rowerową dla 3 dzieci? Bo wszystkie które widywałem są dla ma 2.
A wspomniany Pan tez szukał, ale się nie doszukał, może grupowicze coś widzieli?

chiba ciężko będzie. Ale zawsze będzie mógł zastosować taki wariant, jak ten pan:

http://picasaweb.google.com/wpaszk/TakaTamSobieWycieczkaNadMorze#5262686092979178642

Po takim treningu z trojaczkami na maratonach można zmiatać konkurencję!

pozdr

Data: 2010-03-05 11:05:01
Autor: Pawel Ratajczak
Przyczepka dla 3 dzieci
W dniu 2010-03-05 10:22, Wojtek Paszkowski pisze:
chiba ciężko będzie. Ale zawsze będzie mógł zastosować taki wariant, jak
ten pan:

http://picasaweb.google.com/wpaszk/TakaTamSobieWycieczkaNadMorze#5262686092979178642

Dokładnie miałem zasugerować coś podobnego. Sam mam 3 dzieciaczkow, ale
całę szczęscie nie w jednym rzucie :D. Ale jezdzilem jedno na siodelku i
jedno w przyczepce + bagaże. Nie ma co ukrywać, że jest co deptać :D.

Mała fotka z naszego ujeżdżania w ubiegłe wakacje.
http://www.pratajczak.pl/przyczepka/P1160027.JPG

Pozdrawiam serdecznie,
Paweł

Data: 2010-03-05 13:07:02
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Przyczepka dla 3 dzieci
Dnia Fri, 05 Mar 2010 11:05:01 +0100, Pawel Ratajczak napisał(a):

Mała fotka z naszego ujeżdżania w ubiegłe wakacje.
http://www.pratajczak.pl/przyczepka/P1160027.JPG

A przy okazji jedno pytanie - jak taki rydwan sprawuje się w terenie?
Chodzi mi o wytrząsalność dzieci w środku. Tak na oko, to nie ma żadnej
amortyzacji...

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2010-03-05 13:13:19
Autor: PeJot
Przyczepka dla 3 dzieci
Marek 'Qrczak' Potocki pisze:

A przy okazji jedno pytanie - jak taki rydwan sprawuje się w terenie?
Chodzi mi o wytrząsalność dzieci w środku. Tak na oko, to nie ma żadnej
amortyzacji...

Nie ma amortyzacji, nie ma własnego hamulca, z dopuszczeniem do ruchu nijak.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-03-05 13:22:15
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Przyczepka dla 3 dzieci
Dnia Fri, 05 Mar 2010 13:13:19 +0100, PeJot napisał(a):

Marek 'Qrczak' Potocki pisze:

[...]

Nie nijak, tylko też nie ma, przynajmniej na razie. A tak swoją drogą jak
wyobrażasz sobie własny hamulec, a właściwie jego wykorzystanie w trakcie
jazdy? Dzieciak ma klamkę/pedał i decyduje kiedy postój? ;D

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2010-03-05 13:25:58
Autor: Pawel Ratajczak
Przyczepka dla 3 dzieci
W dniu 2010-03-05 13:22, Marek 'Qrczak' Potocki pisze:
 A tak swoją drogą jak
wyobrażasz sobie własny hamulec, a właściwie jego wykorzystanie w trakcie
jazdy? Dzieciak ma klamkę/pedał i decyduje kiedy postój? ;D

IMHO jeśli już, to jedyna opcja to hamulec najazdowy, jaki widziałem w
wielu przyczepach samochodowych.

Pozdrawiam serdecznie,
Paweł

Data: 2010-03-05 13:54:29
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Przyczepka dla 3 dzieci
Marek 'Qrczak' Potocki bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne
skreślić):
A tak swoją drogą jak
wyobrażasz sobie własny hamulec, a właściwie jego wykorzystanie w trakcie
jazdy? Dzieciak ma klamkę/pedał i decyduje kiedy postój? ;D

Klamka hydrauliczna na kierownicy i od niej dwa przewody: jeden do
przedniego hamulca, drugi na sam tył, do przyczepki.
Potencjalnie rozwiązanie zajebiście upierdliwe jeżeli przyczepkę chcesz
odpinać, ale chyba by zadziałało, nie?

Data: 2010-03-05 14:03:27
Autor: PeJot
Przyczepka dla 3 dzieci
Marek 'Qrczak' Potocki pisze:

[...]

Hamulec najazdowy. Tyle że to znacząco  podraża konstrukcję.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-03-05 13:23:46
Autor: Pawel Ratajczak
Przyczepka dla 3 dzieci
W dniu 2010-03-05 13:07, Marek 'Qrczak' Potocki pisze:
A przy okazji jedno pytanie - jak taki rydwan sprawuje się w terenie?
Chodzi mi o wytrząsalność dzieci w środku. Tak na oko, to nie ma żadnej
amortyzacji...

Tez się tego obawiałem, ale okazało się, że materiałowe siedzenie z
delikatnym usztywnieniem spisywało się dość dobrze, przynajmniej przy
obsadzeniu przyczepki jednym dzieckiem. Kół też raczej nie pompowałem an
kamień, tylko tak, aby swobodnie mogły wybierać nierówności.

Tak jak pisałem w jednym watku w wakacje przejechałem z dzieciakami
około 140km w terenie (głównie drogi w lasach) i tylko raz kiedy
jechalismy w masakrycznie trudnym terenie córka poprosiła o przesiadkę z
przyczepki na siodełko. Teren byl na tyle trudny (nierówności oraz mocne
nachylenie terenu), ze chwile później przyczepka zaliczyła wywrotkę.
Najsmieszniejsze bylo to, ze wydalo mi się, że po prostu jest pod górkę
czy coś, zredukowałem przełożenie i jechałem dalej. Zatrzymałem się jak
syn zaczął płakać i zobaczyłem przyczepkę na boku i syna wiszącego
troszkę w szelkach, które go bezpiecznie utrzymały ;-)
Innymi słowy zauważam potrzeba dodania lusterek jak się jedzie z przyczepką.

Innym problemem z przyczepka jest też konieczność dodania chlapacza na
tylnym kole inaczej przy deszczowej pogodzie można mieć ładnie
usmarowana przyczepkę i dziecko ;)

Pozdrawiam serdecznie,
Paweł

Data: 2010-03-05 13:52:34
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Przyczepka dla 3 dzieci
Pawel Ratajczak bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Mała fotka z naszego ujeżdżania w ubiegłe wakacje.
http://www.pratajczak.pl/przyczepka/P1160027.JPG

Mogę zapytać jaką najdłuższą trasę dzienną zrobiłeś w takim składzie?

Data: 2010-03-05 14:05:45
Autor: Pawel Ratajczak
Przyczepka dla 3 dzieci
Mogę zapytać jaką najdłuższą trasę dzienną zrobiłeś w takim składzie?

Pewnie że możesz. Jakieś 30km  pod koniec 2-tygodniowego pobytu, ale na
2 dzień pobytu mieliśmy około 25km i córka nie chciała potem 3 dni na
rowerze jeździć ;)

Pozdrawiam serdecznie,
Paweł

Data: 2010-03-05 14:18:39
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Przyczepka dla 3 dzieci
[...]

To jeszcze pytanie dodatkowe: w jakim czasie te 30km, w jakim terenie
(góry, niziny)?
Oraz jak się sytuacja rozwija(ła)? Czy TŻ była rowerowa przed ślubem, czy
może zrowerowała się pod naporem? ;-)

Data: 2010-03-05 14:35:57
Autor: Pawel Ratajczak
Przyczepka dla 3 dzieci
To jeszcze pytanie dodatkowe: w jakim czasie te 30km, w jakim terenie
(góry, niziny)?
Oraz jak się sytuacja rozwija(ła)? Czy TŻ była rowerowa przed ślubem, czy
może zrowerowała się pod naporem? ;-)

W sumie nasze wyprawy trwało około 4-5 godzin. Teren był raczej równinny
z niewielkimi wzniesieniami i sporadycznie czymś wyższym. Oczywiście nie
była to jazda jednym ciągiem tylko robiliśmy przerwy a  zawsze jedną
dłuższa w "łoskoniówce" (Łoskoń Stary, gmina Skoki, WLKP), gdzie był
plac zabaw i dzieciaki mogły chwile poużywać.
Jak co tu masz troszkę więcej zdjęć, jakie wystawiłem w temacie przyczepki:
http://www.pratajczak.pl/przyczepka

Żona niestety nie była rowerowa przed, no powiedzmy potrafiła jeździć,
ale robiła to z wielkim przerażeniem, że w coś wjedzie ;). Choć muszę
powiedzieć, że chodziła na spinning.
Ja odkąd pamiętam uwielbiałem rower, ale to nie było czasu itd. itp. Od
października 2008 zacząłem jeździć na rowerze do pracy bez względu na
pogodę. Wiesz praca za biurkiem, 3 dzieci nie udawało mi się znaleźć
czasu na jakiś sport więc uznałem to za jedyne sensowne wyjście. Ja
pokazywałem jak super można się bawić na rodzinnych wyprawach rowerowych
i w zeszłym roku w czerwcu kupiliśmy rower dla żony i też się jej
zaczęło podobać. Baaa ... powiedziała, że jak się zrobi cieplej zacznie
też do pracy jeździć ;)

Podsumowując zrowerowała się pod delikatnym naporem a teraz już nie
potrzebuje dodatkowych impulsów.

Pozdrawiam serdecznie,
Paweł

Data: 2010-03-05 15:08:42
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Przyczepka dla 3 dzieci
Pawel Ratajczak bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Podsumowując zrowerowała się pod delikatnym naporem a teraz już nie
potrzebuje dodatkowych impulsów.

Zazdroszczę!

Data: 2010-03-05 16:58:16
Autor: Pawel Ratajczak
Przyczepka dla 3 dzieci
Podsumowując zrowerowała się pod delikatnym naporem a teraz już nie
>  potrzebuje dodatkowych impulsów.
Zazdroszczę!

To jesteśmy kwita, bo ja, o ile dobrze pamiętam :), niedawno pisałem, że zazdroszczę Ci znajomych, co są w stanie średnio przejechać 100km dziennie na wyprawach ;D.

A tak na poważnie to wiesz tu, jak zawsze z płcią piękną, trzeba troszkę ją podejść, pomyśleć co lubi, o czym marzy i pokazać jak to można połączyć z rowerem i wypadami a na pewno się uda, jak co trzymam kciuki.

Pozdrawiam serdecznie,
Paweł

Data: 2010-03-05 17:29:33
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Przyczepka dla 3 dzieci
Pawel Ratajczak bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
 jak co trzymam kciuki.

Spoko. Ja na razie to pierwsze pytanie nowopoznanej dziewczynie zadaję:
'pedalisz?'.
Często potem dostaję w gębę, czy coś tego pokroju, ale szukam już takiej,
która ma rower wkompilowany w... Ekhm. Jądro. Że sobie pozwolę na linuksową
metaforę.

Data: 2010-03-05 18:45:49
Autor: Pawel Ratajczak
Przyczepka dla 3 dzieci
ale szukam już takiej,
która ma rower wkompilowany w... Ekhm. Jądro. Że sobie pozwolę na linuksową
metaforę.

Dobre ... wiesz zawsze jak co możesz brać czysty kernel, ewentualnie jakąś kobiecą wersję i podpiąć bike.ko oraz riding.ko :D

Pozdrawiam serdecznie,
Paweł

Data: 2010-03-05 18:49:20
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Przyczepka dla 3 dzieci
Pawel Ratajczak bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Dobre ... wiesz zawsze jak co możesz brać czysty kernel, ewentualnie jakąś kobiecą wersję i podpiąć bike.ko oraz riding.ko :D

Yhym. A potem mój system wywali kerlen panic jak kobieta będzie jeździła
szybciej ode mnie. ;-P

Data: 2010-03-07 15:37:21
Autor: Maseł
Przyczepka dla 3 dzieci
On 2010-03-05 18:49, Marek 'marcus075' Karweta wrote:
[...]

Fakt - z kernelami po dluzszej pogoni za taka moze byc nieciekawie...

Pozdro

Maseł

Data: 2010-03-08 08:05:03
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Przyczepka dla 3 dzieci
Dnia Fri, 05 Mar 2010 14:05:45 +0100, Pawel Ratajczak napisał(a):

[...]

Ech, to mi się mały udał. 30 km to potrafi w fotelu przejechać bez potrzeby
zatrzymywania się, maksymalny dystans jaki zrobiliśmy jednego dnia to 62 km
i następnego dnia, jak rano do sklepu jechałem, zrobił awanturę, że on też
jedzie i nie obchodzi go, że później i tak możemy gdzieś się wybrać.
Generalnie dziecko ma cyklozę od pierwszego wsadzenia na rower.
Ciekawe jakie drugie będzie...

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2010-03-08 09:25:45
Autor: Pawel Ratajczak
Przyczepka dla 3 dzieci
W dniu 2010-03-08 08:05, Marek 'Qrczak' Potocki pisze:
Ech, to mi się mały udał. 30 km to potrafi w fotelu przejechać bez potrzeby
zatrzymywania się, maksymalny dystans jaki zrobiliśmy jednego dnia to 62 km

Jak zerkniesz na fotki to zobaczysz, ze moja najstarsza córka (6lat)
jechała sama na rowerze, więc był to dla niej spory wyczyn.
Zwłaszcza, że pogoda zeszłego lata nie dopisała i mieliśmy sporo jazdy
po błocie i tym podobnych atrakcjach ;).

Pozdrawiam serdecznie,
Paweł

Data: 2010-03-08 10:44:22
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Przyczepka dla 3 dzieci
Dnia Mon, 08 Mar 2010 09:25:45 +0100, Pawel Ratajczak napisał(a):

[...]

A fakt, za bardzo wczułem się w dyskusje o przyczepkach :) Zwracam honor i mam z kolei nadzieję, że mój maluch będzie podobnym
twardzielem. Mnie dłuuugo nie mogli zagonić na rower (nauczyłem się jeździć
jak miałem bodaj 7-8 lat), ale jak już się nauczyłem, to do tej poty ciężko
mnie od roweru odciągnąć ;)

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2010-03-05 15:06:59
Autor: KuFeL
Przyczepka dla 3 dzieci
W dniu 2010-03-05 11:05, Pawel Ratajczak pisze:
[...]

przez dwa sezony przerabiałem podobną konfiguracje. W wakacje to było kilkanaście km dziennie codziennie.

Z tą tylko różnicą że ja miałem na foteliku córkę - wtedy miała 3 lata, a moja żona jechała z przyczepka z synem w foteliku samochodowym, bo miał wtedy 4 miesiące. Powtórzyliśmy to jeszcze potem raz po roku. Idealna sprawa.

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl / PSN: KuFeL78
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2010-03-05 12:00:26
Autor: MichałG
Przyczepka dla 3 dzieci
Wojtek Paszkowski pisze:
[...]

taaa..   bielizna termoaktywna rulez...... ;)
Pozdrawiam
Michał

Data: 2010-03-07 11:40:24
Autor: M&C
Przyczepka dla 3 dzieci
[...]

Stosowałem trochę inny: bliźniaki u mnie w przyczepce, starszy u żony na foteliku.

Cyprian

Data: 2010-03-05 10:56:07
Autor: KuFeL
Przyczepka dla 3 dzieci
W dniu 2010-03-05 10:11, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
[...]

trudny temat. Nie spotkałem się z tak dużym gabarytem. Szeroką ofetę ma www.dwaplusdwa.pl które widziałem na targach ale dla trojaczków rozwiązań nie było. Poza tym taka przyczepka byłaby nieproporcjonalnie szeroka wobec roweru.

Ja bym się skłaniał ku zakupowi dwóch podwójnych przyczepek, tak żeby można było swobodnie przewozić wszystkie dzieci a także dawać szanse na zmianę jednemu z nich jechać przez jakiś czas samemu.

Kupowanie jednej podwójnej i jednej pojedycznej zawsze będzie generować konflikt które ma jechać w jedynce.

Tyle ode mnie ;)

Pzdr,
KuFeL

Data: 2010-03-05 10:58:38
Autor: pianagol[LUB]
Przyczepka dla 3 dzieci

Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> napisał w wiadomości news:hmqhr5$29rp$1news2.ipartners.pl...
[...]

Chyba Christiana bikes tylko mu zostają... :)
http://www.christianiabikes.com/english/uk_main.htm

--
zdrowya życzę,
pianagol

Data: 2010-03-05 11:33:42
Autor: Marcin
Przyczepka dla 3 dzieci
Bywszy w Amsterdamie widziałem rodziców podróżujących z takim potomstwem, ale była to konfiguracja Long John + przyczepka na dwie pociechy.

--
Pozdrawiam!
Marcin

Data: 2010-03-05 12:43:03