Przyczepka dla 3 dzieci

Data: 2010-03-05 10:56:07
Autor: KuFeL
Przyczepka dla 3 dzieci
W dniu 2010-03-05 10:11, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
Witajcie.

Rozmawiałem z pewnym Panem, któremu urodziły się trojaczki, 3 chłopa.
Co ciekawsze, ma już 8 letniego syna.

I tu pytanie. Czy spotkaliście się z sensowną przyczepka rowerową dla 3
dzieci? Bo wszystkie które widywałem są dla ma 2.

A wspomniany Pan tez szukał, ale się nie doszukał, może grupowicze coś
widzieli?

trudny temat. Nie spotkałem się z tak dużym gabarytem. Szeroką ofetę ma www.dwaplusdwa.pl które widziałem na targach ale dla trojaczków rozwiązań nie było. Poza tym taka przyczepka byłaby nieproporcjonalnie szeroka wobec roweru.

Ja bym się skłaniał ku zakupowi dwóch podwójnych przyczepek, tak żeby można było swobodnie przewozić wszystkie dzieci a także dawać szanse na zmianę jednemu z nich jechać przez jakiś czas samemu.

Kupowanie jednej podwójnej i jednej pojedycznej zawsze będzie generować konflikt które ma jechać w jedynce.

Tyle ode mnie ;)

Pzdr,
KuFeL
--