Przyczepka dla dziecka - która / jaka / gdzie.

Data: 2010-03-06 09:02:17
Autor: PeJot
Przyczepka dla dziecka - która / jaka / gdzie.
Kret - praca pisze:
To jak już wiosennie i tatusiowo na grupie się zrobiło to mam pytanie

Mały już sam chodzi więc pora na testy z rowerem.
No i teraz mam dwa pytania:

1. Jaka przyczepka.
Rozglądając się na rynku tego typu sprzętu wychodzi że są:
a) marketowe twory na plastikowych kołach stalowej ramie o wadze czołgu i wyglądzie klocka
tego typu :
http://www.bobowozki.com.pl/images/przyczepka3.jpg
b) wypasy (cenowe) firm kidcar, croozer,  chariot.

Podoba ni się Treka http://www.rowerowarodzinka.pl/ke_it.htm
(dystrybutor na pl powiedział że nie ma i nie będzie i ogólnie skoro to nie rower to się pan buja)
I Schwinna - http://www.schwinnbike.com/usa/eng/Products/Other-Products/Bicycle-Trailers/Details/1513-- Joyrider-Trailer

Wszystko to to samo - sztywna rama, sztywne zawieszenie, brak hamulców, prymitywny ( ale uniwersalny ) dyszel i system mocowania. Ziemniaków bałbym się w tym wozić, a co dopiero dziecka.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Przyczepka dla dziecka - która / jaka / gdzie.