Przyczepka dla dziecka - która / jaka / gdzie.

Data: 2010-04-07 14:59:25
Autor: Pawel Ratajczak
Przyczepka dla dziecka - która / jaka / gdzie.
W dniu 2010-03-05 14:01, Kret - praca pisze:
1. Jaka przyczepka.
Rozglądając się na rynku tego typu sprzętu wychodzi że są:
a) marketowe twory na plastikowych kołach stalowej ramie o wadze czołgu i wyglądzie klocka
tego typu :
http://www.bobowozki.com.pl/images/przyczepka3.jpg
b) wypasy (cenowe) firm kidcar, croozer,  chariot.

No a jest coś pośrodku ??
Co nie zabija ceną (taką do 1000zł max 1500zł) a z drugiej strony jest czymś więcej niż tylko szmatą z paskami rozciągnięta na kwadratowej ramie.

Jakoś przeoczyłem wątek wcześniej. Sam jestem użytkownikiem przyczepki:
http://www.ramfis.pl/przyczepka-rowerowa.php

Jak widzę, to ta sama przyczepka z załączonego zdjęcia. Jak co pisałem
już dla kogoś troszkę więcej o niej w wątku z 5 marca tego roku
"Przyczepka dla 3 dzieci".

Jak co jeśli chodzi o samo mocowanie możesz je zobaczyć tutaj:
http://www.pratajczak.pl/przyczepka/P1160335.JPG
W moim przypadku jeśli zamocowałem je maksymalnie z tyłu nie miałem
problemów z haczeniem piętami.
Reszta obrazków udostępnionych do wątku jest tutaj:
http://www.pratajczak.pl/przyczepka/

Co do budowy przyczepki to ta zakupiona w firmie Ramfis ma aluminiową
ramę, koła stalowe. Teoretycznie jest produkowana na rynek niemiecki i
ma odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa. Tak jak opisywałem w w/w
wątku udało mi się przewrócić przyczepkę w terenie z przypiętym w niej
synem i nic mu się nie stało poza przejechaniem odcinka drogi wisząc
troszkę w pasach przyczepki równolegle do powierzchni ziemi :D.

 Jesli mam być szczery nie sądzę, że w podanej przez Ciebie cenie
znajdziesz coś oferujące więcej przewożonemu dziecku poza ładniejszym
wyglądem zewnętrznym lub bardziej "markowym" producentem. Generlanie i
tak źródłem radości będzie sam fakt podróżowania, gdyż dzieciaki w
przeciwieństwie do nas olewają look & feel sprzętu. Ja gdy kupowałęm
przyczepkę zastanawiałem się jak długo będę jej używał (wyszło, że około
3 lata) i nie znalazłem innych argumentów na wydanie więcej niż 400zl,
które dałem za swoją.

Jeśli masz jakieś inne dodatkowe pytania daj znać.

Pozdrawiam serdecznie,
Paweł

Przyczepka dla dziecka - która / jaka / gdzie.