Przyczepka dla maluchów

Data: 2012-03-18 22:04:56
Autor: Grzesiek Romanik
Przyczepka dla maluchów
Moim zdaniem ujdzie, przy czym do większości z nich nie będzie akcesoriów
takich jak hamak dla noworodków czy podparcie głowy dla trochę starszych
dzieci, które jeszcze same pewnie nie siedzą. Wadą tych tańszych jest często
bardziej skomplikowany sposób składania, czasem z użyciem narzędzi, brak
możliwości przekształcenia w wózek - spacerówkę lub joggera. Będą też
najczęściej cięższe.

Opcją pośrednią jest zakup używanej markowej przyczepki (Croozer, Chariot,
Monz, itp.) - ja na allegro za 1000 kupiłem używanego Croozera Kid for 2) z
zeszłego roku w dobrym stanie - brakowało jedynie chorągiewki, którą później
dokupiłem za kilkanaście złotych.

Data: 2012-03-18 22:26:33
Autor: Grzesiek Romanik
Przyczepka dla maluchów
z używanych markowych na allegro jest w tej chwili coś takiego - moim zdaniem
warte rozważenia:
http://allegro.pl/przyczepka-rowerowa-usa-kidarooz-croozer-525-doubl-i2214756028.html

--

Przyczepka dla maluchów