Przyczepka dwukolowa

Data: 2020-11-02 09:20:28
Autor: ToMasz
Przyczepka dwukolowa
Najlepiej jakies rzeczywiste wrazenia, doswiadczenia, a nie specyfikacje i oferty sprzedazy bo tego to wszedzie pelno.
W związku z tym że "nie widzę" dwukołówki na innych drogach niż szerokie, specjalnie przygotowane, asfalt, bruk, opiszę Ci moją historię

Zrobiłem sobie jednokołową przyczepę, a w zasadzie stelaż aluminiowy z kołem, a jako zbiornik bagażowy, użyłem kalfasa. Mocowana jest do rury podsiodłowej, więc możemy się "zmieniać". Rekreacyjnie używam jej w zasadzie tylko nad morzem, i nie wyobrażam sobie jazdy po szlakach leśnych z przyczepą dwukołową. Szlaki leśne: udeptana lub utwardzona byle czym droga o szerokości większej niż 1 metr, którą poruszają się dziennie setki rowerzystów. Ale co 100 metrów wystaje korzeń, kamień, jest dziura, którą na jednośladzie omija się bez zwalniania, na dwuśladzie.... trzeba by zejść i prowadzić

ToMasz

Przyczepka dwukolowa