Przyczepka extrawheel, który model wybrać?

Data: 2009-03-31 07:15:04
Autor: Szymic1
Przyczepka extrawheel, który model wybrać?
prawdopodobnie włożę 'kij w mrowisko' po podobny temat był poruszany z
rok temu i wtedy była ożywiona dyskusja.

Mam zamiar kupic przyczepke (wlasciwie jestem zmuszony bo mam fulla)
na wypady parodniowe zwykle to beda 2-5 dniowe z namiotem. Co wazne w
90% trasy beda wiodly szutrem/sciezkami  bo asfaltu wlasciwie nie
uznaje.
Zerknalem na oferte extrawheela i na zawartosc portfela i do wyboru sa
dwa warianty.
Stary model czyli:
http://www.szumgum.com/go/_info/?id=48
albo nowy ale z sakami 'Dry' czyli
http://www.szumgum.com/go/_info/?id=919

wersji z sakami z cordury ze wzgledow finansowych raczej mnie teraz
nie stac (ewentualnie kiedys moglbym zmienic).  No i teraz jestem w
kropce bo nie wiem jaki wariant wybrac :( Jakie jest wasze zdanie?
Cenne byloby zdanie osoby ktore mialy stary typ przyczepki i zmienily
na nowa. Swoja droga pytanie jak sie sprawuje przyczepka w terenie -
szutry, drogi lesne w terenie lekko pofalowanym (np.Kaszuby,Warmia i
Mazury).

Michal Szymanski
http://blog.szymanskich.net

Data: 2009-03-31 20:03:44
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Przyczepka extrawheel, który model wybrać?
Panie Szymic1, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
przy ul....

[...]

Wieść niesie, że ta nowa jest mniej stabilna od starej. Ale czy wieść ma
rację to nie wiem.

Data: 2009-03-31 20:40:52
Autor: Kret z domu
Użytkownik "Szymic1" <dyrex@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:0a1dc7de-efed-4892-a3b8-3a5923622316u8g2000yqn.googlegroups.com...

Mam zamiar kupic przyczepke (wlasciwie jestem zmuszony bo mam fulla)
na wypady parodniowe zwykle to beda 2-5 dniowe z namiotem. No i teraz jestem w
[...]

Ja mam starą przerobioną na nową (samodzielnie i jeszcze zanim nowa pojawiła się w sklepie).
http://www.kluchojady.hostings.pl/foto/2007/Szwajcaria/foto_03019.JPG
Moim zdaniem wersja z sakwami jest praktyczniejsza, do sakw z przodu pionowo mocujesz z jednej strony namiot, z drugiej karimate i hulaj dusza :)
Co do jazdy w terenie to nie mam żadnych złych doświadczeń, jeździ tak samo jak po asfalcie

Przemek
www.kluchojady.prv.pl

Data: 2009-03-31 12:10:40
Autor: Michal Szymanski
Przyczepka extrawheel, który model wybrać?
Moim zdaniem wersja z sakwami jest praktyczniejsza, do sakw z przodu pionowo
mocujesz z jednej strony namiot, z drugiej karimate i hulaj dusza :)

Tej przyczepki z sakwami nie widzialem na zywo ale wlasnie sie
zastanawialem gdzie tu mozna do niej przymocowac namiot. Bo tak
patrzac na
obrazek to nie wyglada zeby palaki zmiescily sie na wyskosc bez
wystawania (z drugiej strony nie moga wystawac bo sakwa jest
rolowana). Chyba ze namiot polozy sie na wierzchu ale czy bedzie
trzymal sie stabilnie na wybojach?

Michal Szymanski
http://blog.szymanskich.net

Data: 2009-03-31 23:11:26
Autor: Kret z domu
Przyczepka extrawheel, który model wybrac?

Uzytkownik "Michal Szymanski" <dyrex@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:b293cb5d-2e2d-4e49-b663-59580270a235y9g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

Faktycznie troche dali z tym ciala.

[...]

Na wierzchu - na górze pewnie spadnie a i wysoko przesunie sie srodek ciezkosci zestawu....
Ja myslalem zeby jakims paskiem, guma  przymocowac caly namiot z boku zamknietej sakwy ... tylko tej jest pytanie jak sie to bedzie trzymac.

Przemek
www.kluchojady.prv.pl

Przyczepka extrawheel, który model wybrać?