Przyczepka extrawheel, który model wybrać?

Data: 2009-03-31 20:03:44
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Przyczepka extrawheel, który model wybrać?
Panie Szymic1, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
przy ul....

wersji z sakami z cordury ze wzgledow finansowych raczej mnie teraz
nie stac (ewentualnie kiedys moglbym zmienic).  No i teraz jestem w
kropce bo nie wiem jaki wariant wybrac :( Jakie jest wasze zdanie?
Cenne byloby zdanie osoby ktore mialy stary typ przyczepki i zmienily
na nowa. Swoja droga pytanie jak sie sprawuje przyczepka w terenie -
szutry, drogi lesne w terenie lekko pofalowanym (np.Kaszuby,Warmia i
Mazury).

Wieść niesie, że ta nowa jest mniej stabilna od starej. Ale czy wieść ma
rację to nie wiem.

Przyczepka extrawheel, który model wybrać?