Przyczepka lekka - która

Data: 2010-03-17 08:23:52
Autor: glang
Przyczepka lekka - która
Potrzebuję kupić przyczepkę lekką.
Mam określone preferencje - oś hamowana, długość około 2,5m. Czyli taki standard produkowany przez wiele firm.
Ponieważ wybór jest spory mam więc pytanie, którego producenta z dostępnych na polskim rynku byście polecili?
Niewiadów, Viola czy co tam jeszcze jest.
Zależy mi na solidnym wykonaniu i ogólnej trwałosci.

zerknij co mają w wypożyczalniach. to na pewno duży atut
ja osobiście mam przyczepkę RYDWAN i w mojej okolicy w wypożyczalniach mają tylko takie
polecam. jak się zdecydujesz na zakup daj znać mam tam drobny rabat :))
pzdr
GL

Przyczepka lekka - która