Przyczepka pod motocykl enduro

Data: 2013-04-04 09:14:39
Autor: Hinek
Przyczepka pod motocykl enduro
Użytkownik "Piotr Klimek"  napisał

Szukam jakiegoś rozwiązania żeby przewozić enduro na haku za samochodem
osobowym. Zwykła przyczepka ma ten minus, że nie zmieści mi się w garażu.

Stawiasz przyczepkę na boku płasko pod ścianą.  Zdejmujesz ew. te  koło co
jest u góry.  Zmieści się tak w każdym garażu.

--
Hinek

Data: 2013-04-04 07:50:50
Autor: Piotr Klimek
Przyczepka pod motocykl enduro
Dnia (Thu, 4 Apr 2013 09:14:39 +0200) ktos podajacy sie za Hinek
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

Jeśli nie znajdę żadnego alternatywnego rozwiązania to tak właśnie zrobię.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Przyczepka pod motocykl enduro