Przyczepka rowerowa dla dziecka po raz enty

Data: 2010-06-25 12:24:18
Autor: bans
Przyczepka rowerowa dla dziecka po raz enty
W dniu 2010-06-25 11:45, Pawel pisze:
Witam wszystkich.
Przeszukałem archiwum z ostatnich 3 lat i znalazłem trochę informacji na
temat przyczepek dla dziecka. Niestety przyznam że wiem niewiele więcej niż
przed przeszukaniem archiwum.

Odezwij się do tych ludzi:

http://www.rowerowarodzinka.pl/

Może ci udziela informacji, czego używali.

Z tego co widzę, to nieźle sprzęt przetestowali (Korsyka).

--
bans

Data: 2010-06-25 12:28:13
Autor: Pawel
Przyczepka rowerowa dla dziecka po raz enty
Znalazłem przyczepki INSTEP (waga  tylko 10 kg) ktoś testował?

pl

Przyczepka rowerowa dla dziecka po raz enty