Przyczepka rowerowa dla dziecka po raz enty

Data: 2010-06-25 13:51:08
Autor: nuroslaw
Przyczepka rowerowa dla dziecka po raz enty
Dowiedziałem się też że sa nielegalne na drogach publicznych (ja będę jeździł tylko ścieżką rowerową - tak się składa że mam pod domem.)

Przyczepka ma służyć na codzienne wypady 15 kilometrowe i w wakacje na objazdy okolicy w granicach możliwości legalnego przemieszczania.

Paweł

no to koniec, nigdzie nie pojedziesz. Jakakolwiek ścieżka nawet osiedlowa gdzieś tam sie kończy i conajmniej krzyzuje się z drogą publiczną.
przyzwyczaj się do mysli że poruszac się będziesz nią nielegalnie :)

pozdr. o.N. Przyczepkowy

--

Przyczepka rowerowa dla dziecka po raz enty