Przyczepka rowerowa do pożyczenia w Trójmieście

Data: 2009-04-04 04:51:59
Autor: Laszpa
Przyczepka rowerowa do pożyczenia w Trójmieście
Witam,

chciałbym kupić przyczepkę rowerową, ale przed zakupem wolałbym
pożyczyć dla próby. Czy jakaś dobra dusza chciałaby mi pożyczyć takowy
sprzęt na próbę? Bo niestety nie znalazłem wypożyczalni rowerów
mającej w ofercie wypożyczenie przyczepki.

Albo może ktoś mi podsunie pomysł gdzie takową przyczepkę wypożyczyć?

Z góry dziękuję za podpowiedzi.

Laszpa

Przyczepka rowerowa do pożyczenia w Trójmieście