Przyczyn by³o wiele.

Data: 2013-11-14 11:00:59
Autor: Budzik
Przyczyn by³o wiele.
Osobnik posiadaj±cy mail stevep011@invalid.tkdami.net napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

1.  Przeprosiny Rosji siê nale¿±. Nie mamy oporów, i s³usznie, by  piêtnowaæ dyktatorskie praktyki Putina, jego dzia³ania wymierzone w
wolne  media, w opozycjê i w homoseksualistów. Ale gdy dali¶my cia³a
my,  powinni¶my przeprosiæ i tyle.

Cos w tym jest.
Skoro wiemy, ze Rosja postepuje jak kraj totalitarny to musimy pokazaæ klase.

Zreszta przeprosiny niczego nie zmieniaja - pozycja negocjacyjna i taka s³aba wobec takiego potentata i tak ucierpia³a.
Ciekawe czy o to chodzi³o "bojowkarzom".

Wolno¶c dla niewinnych brzózek!

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

Data: 2013-11-14 12:34:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Przyczyn by³o wiele.

U¿ytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa³ w wiadomo¶ci news:14112013.3F05D5A1budzik61.poznan.pl...
[...]

Choæby Rosja by³a potworem, bandyt± z no¿em w zêbach, nie ma najmniejszego znaczenia.
Jest konwencja opisuj±ca, miêdzy innymi, jak nale¿y traktowaæ ambasady przez kraje, w których siê znajduj±.
Polska z³ama³a tê konwencjê. I to by³oby na tyle.

ubawiony

--
Dyskusja z wierz±cym jest jak gra w szachy z go³êbiem. Niewa¿ne, jak dobrze grasz, go³±b i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicê i bêdzie dumny z wygranej.

Data: 2013-11-14 12:31:26
Autor: Budzik
Przyczyn by³o wiele.
Osobnik posiadaj±cy mail bogdanid@neostrada.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

[...]

Ale czy ja twierdze inaczej? ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Najpewniejsz± metod± zachowania tajemnicy jest
sprawienie, by ludzie wierzyli, ¿e ju¿ j± znaj±."  Frank Herbert

Data: 2013-11-14 15:24:22
Autor: Bogdan Idzikowski
Przyczyn by³o wiele.

U¿ytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa³ w wiadomo¶ci news:14112013.655BF92Cbudzik61.poznan.pl...
[...]

To po co to biecie piany? By³ incydent. By³y przeprosiny. Sprawca powinien ponie¶æ karê. I gitara.

ubawiony

Data: 2013-11-14 16:00:58
Autor: Budzik
Przyczyn by³o wiele.
Osobnik posiadaj±cy mail bogdanid@neostrada.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

To po co to biecie piany?

O kim mówisz? O kims konkretnym, czy po prostu ogólnie podwa¿asz sens istnienia dyskusji?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"B³±d ³atwiej mo¿na dostrzec ni¿ prawdê,
bo b³±d le¿y na wierzchu, a prawda w g³êbi"

Data: 2013-11-14 18:35:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Przyczyn by³o wiele.

U¿ytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa³ w wiadomo¶ci news:14112013.19733EA0budzik61.poznan.pl...
[...]

Je¶li przypomnisz mi, o czym bi³e¶ pianê, to ci ³askawie odpowiem. Na razie nie mam pojêcia, o co ci siê rozchodzi. Wy*eba³e¶ wszystko, co by³o powy¿ej, to sobie sam odpowiedz i z t± odpowiedzi± siê nie zgadzaj! Albo zgadzaj!

ubawiony

Data: 2013-11-14 18:32:54
Autor: Budzik
Przyczyn by³o wiele.
[...]

Hmm, twój czytnik nie pozwala na spojrzenie na post wstecz?
Nie ma sprawy.

Równiez ubawiony :)

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
Jaki¶ czas temu pisa³em, ¿e przyda³oby siê stworzyæ pl.rec.gry.rpg.towarzyskie
Raczej pl.rec.gry.wstepne :-O

Data: 2013-11-14 20:43:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Przyczyn by³o wiele.

U¿ytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa³ w wiadomo¶ci news:14112013.7421897Abudzik61.poznan.pl...
[...]

NIe czytnik, a moje wrodzone lenistwo. Je¶li nie potrafisz oprzeæ siê wycinaniu wszystkiego, to ja nie mogê siê oprzeæ ¿eby olaæ to, o co co pytasz.

ubawiony

Data: 2013-11-14 21:00:47
Autor: Budzik
Przyczyn by³o wiele.
[...]

Po to jest w³asnie watkowanie...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Wiedza to w³adza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze
braku w³adzy."   Niels Bohr

Data: 2013-11-15 10:31:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Przyczyn by³o wiele.

U¿ytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa³ w wiadomo¶ci news:14112013.5D00267Dbudzik61.poznan.pl...

Jakie watkowanie?

ubawiony

Data: 2013-11-15 19:00:54
Autor: Budzik
Przyczyn by³o wiele.
Osobnik posiadaj±cy mail bogdanid@neostrada.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

Jakie watkowanie?

Watkowanie - czyli tworzenie drzewa watków. Dzieki temu nie trzeba ca³osci cytowac w poscie - jak sie nie pamieta, tudziez chce bardziej szczego³owo wrócic do poprzedniego postu - masz tegoz posta na drzewie.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Ludzie nie maj± problemów, tylko sobie sami je stwarzaj±"

Przyczyn by³o wiele.