Przyczyna a przebieg katastrofy w Smoleńsku.

Data: 2013-04-10 08:50:38
Autor: WW
Przyczyna a przebieg katastrofy w Smoleńsku.
Witam

Jedyną przyczyną katastrofy rządowego samolotu w Smoleńsku jest decyzja o lądowaniu w warunkach, w jakich lądowac nie wolno było.

Wszystkie pozostałe wydarzenia miały wpływ jedynie na jej przebieg.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska bÄ™dzie wiochÄ… a Polak burakiem”.

Data: 2013-04-10 09:39:36
Autor: A. Filip
WW <wuwu0@vp.pl> pisze:
Jedyną przyczyną katastrofy rządowego samolotu w Smoleńsku jest
decyzja o lądowaniu w warunkach, w jakich lądowac nie wolno było.

Wszystkie pozostałe wydarzenia miały wpływ jedynie na jej przebieg.

Kiedy usłyszałeś Głos o proroku że tak nam głosisz Prawdę Objawioną
tobie zupełnie bez żadnych podanych podstaw?

Ja się mogę nawet zgodzić że to jest najbardziej prawdopodobna wersja.
Ni wuja się nie zgodzę że _udowodniono_ że inne wersje należy wykluczyć
na poziomie właściwym dla zejścia urzędującej głowy państwa.

--
A. Filip
Co z lemiesza, który nie wzrusza ziemi, co z paliwa, które tłamsi ogień?

Data: 2013-04-10 10:38:42
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:f9ae43gi6fd4a3.huge.strangled.net...
WW <wuwu0@vp.pl> pisze:
[...]

A ja twierdzę, że ruskie porwali prezydenta Kaczyńskiego i podrzucili zwłoki generała na jego miejsce. I brat prezydenta odkrył mistyfikację, ale nie chciał siary robić i tylko półgębkiem o tym wspomniał.
Prezydent Kaczyński obecnie zapie*dala w kopalni uranu na Workucie!
Udowodnij mi, ĹĽe siÄ™ mylÄ™!

setnie ubawiony

Data: 2013-04-10 10:58:14
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu ¶roda, 10 kwietnia 2013 10:38:

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci
> [...]
WW <wuwu0@vp.pl> pisze:
Jedyn± przyczyn± katastrofy rz±dowego samolotu w Smoleńsku jest
decyzja o l±dowaniu w warunkach, w jakich l±dowac nie wolno było.

Wszystkie pozostałe wydarzenia miały wpływ jedynie na jej przebieg.

Kiedy usłyszałe¶ Głos o proroku że tak nam głosisz Prawdę Objawion±
tobie zupełnie bez żadnych podanych podstaw?

Ja się mogę nawet zgodzić że to jest najbardziej prawdopodobna wersja.
Ni wuja się nie zgodzę że _udowodniono_ że inne wersje należy wykluczyć
na poziomie wła¶ciwym dla zej¶cia urzęduj±cej głowy państwa.

[...]
Udowodnij mi, że się mylę!

setnie ubawiony

Zasuwa pod warunkiem, że nie budz± go przed dziesi±t±. :)

Przyczyna a przebieg katastrofy w Smoleńsku.