Przyczyną ciąż nastolatek nie jest "rupta co chceta"!

Data: 2009-03-20 11:18:00
Autor: J-23
Przyczyną ciąż nastolatek nie jest "rupta co chceta"!
On 20 Mar, 09:48, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Oczywiście wg Napierniczaka...
"To skrajna głupota, zwłaszcza jak się popatrzy na liczbę młodych
dziewczyn zachodzących w niechciane ciąże, bo brak edukacji
seksualnej, brak antykoncepcji - dodał szef SLD."

http://wiadomosci.onet.pl/1937754,11,item.html

To nie rozluźnienie obyczajów, tak propagowane przez lewiznę, jest
przyczyną, tylko zbyt mała ilość lekcji o bezpiecznym seksie.
Jakby mało już było "nauki", że do seksu potrzebna jest tylko chęć, a
najlepiej chętka. Odpowiedzialności nie trzeba, bo jakby co to się
spędzi albo wyskrobie. No i są kondony, cudowna recepta lewizny na
rozwój społeczny młodzieży. Oczywiście rozwój w pożądanym przez
lewiznę kierunku.
pzdr
Piotr

Tylko glupiec i kanalia,
lekcewazy genitalia.
Bo najbardziej dzisiaj modne,
reklamowac czesci rodne.

J-23 Flegiell von Trop

PS. zapieklosc prawiczkow i klechow, w sprawie propagowania
"czystosci" moralnej, jest wprost proporcjonalna do sprawnego i
skutecznego "walenia konia"

Data: 2009-03-20 20:29:19
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 20 Mar 2009 11:18:00 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

[...]

Prawaccy (bez azora) jadą równo po pezecie.

Czy ja się dzisiaj obudziłem w jakimś "wszechświecie równoległym" czy co?

A może jemu już do reszty odbija i zaczyna walczyć nie tylko z
pedałowaniem, ale w ogóle chce wyeliminować wszystkie formy współżycia
seksualnego, jak leci?

Data: 2009-03-20 20:35:35
Autor: Piotr
Dnia Fri, 20 Mar 2009 20:29:19 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

Prawaccy (bez azora) jadą równo po pezecie.

Czy ja się dzisiaj obudziłem w jakimś "wszechświecie równoległym" czy co?

Ja tam jestem przekonany zgrzesiu, że obudziłeś się w takim świecie, w
jakim zasypiałeś. On fakycznie jest nieco równoległy.
pz
Piotr

Data: 2009-03-20 21:43:24
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 20 Mar 2009 20:35:35 +0100, Piotr napisał(a):

[...]

Najpierw sprawdź co jakie słowo oznacza zanim zaczniesz się nim posługiwać.

Ty naprawdę dzisiaj jakiś taki dziwny jesteś.

Stało się coś?

Przyczyną ciąż nastolatek nie jest "rupta co chceta"!