Przyczyną katastrofy TU-154 mógł być zamach?

Data: 2010-04-21 00:28:49
Autor: awe
Przyczyną katastrofy TU-154 mógł być zamach?
Data: 2010-04-20 19:38:00
Autor: Bruner
Przyczyną katastrofy TU-154 mógł być zamach?
kolejna bzdura, samolot zaczynal sie wznosic jak sie zorietowali ze nie sa nad lotniskiem, wobec tego wszystkie urzadzenia musialy dzialac, przesadzilo zderzenie skrzydla z drzewem.

i co maja do tego zarowki w bialy dzien ze je zmieniali, skoro nic nie bylo widac na odleglosc 400 m, w nocy bym zrozumial.

sianie kolejnych idiotyzmow przez idotow szukajacych jakis sensacji i nie wiadomoc czego jeszcze, nie podpartych zadnymi konkretami

Data: 2010-04-21 11:37:38
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag

Użytkownik "EUR" <eur@eu.pl> napisał w wiadomości

> Chyba nie o mandat chodzi kurwi synku.

Ty się nie spoufalaj, pastuszku. Bo "gdyby pies nie wyprzedził mnie na
schodach do burdelu, to mógłbym być twoim ojcem".
Piotr

   Cos takiego/?

   Czarek

Data: 2010-04-21 14:12:47
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Przyczyną katastrofy TU-154 mógł być zamach?

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:4b121$4bcec765$54702a04$10064news.chello.at...

>   Cos takiego/?

To cytat z Jogiego, mocny prawda?
Piotr

   Nacechowane to kultura raczej nie bylo.
   Tyle, ze fizykom pewne rzeczy sie zdarzaja,
   bo fizycy do calkiem normalnych nie naleza.

   AR

Data: 2010-04-21 14:19:42
Autor: MH
Przyczyną katastrofy TU-154 mógł być zamach?

   Tyle, ze fizykom pewne rzeczy sie zdarzaja,
   bo fizycy do calkiem normalnych nie naleza.

==========================

Proszę nie uogulniać. Fakt , że Jogi jest "inny" , to nie znaczy , że wszyscy..

MH

Data: 2010-04-21 15:18:10
Autor: ColgatesBilly

Data: 2010-04-21 10:10:06
Autor: MH
Przyczyną katastrofy TU-154 mógł być zamach?

http://www.wiadomosci24.pl/artykul/przyczyna_katastrofy_tu_154_mogl_byc_zamach_134411.html

========================

Świetny artykuł !! cyt. "Urządzenia lampowe znajdujące się na lotniskach
posiadają niską wrażliwość na działanie impulsu elektromagnetycznego, dlatego
tuż przed katastrofą Tupolewa zostały wykręcone żarówki z lamp przed lotniskiem."

Logika wręcz porażająca!!  Jeden ciul napisał bzdety , a drugi ciul się tym
fascynuje..

MH

Data: 2010-04-21 10:17:34
Autor: boukun

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00001be3.4bceb2denewsgate.onet.pl...

[...]

Normalnie kurwa, co za pojebany naród... Ruskie wykręcili żarówki, zapuścili mgłę..., bo wiedzieli, że polski prezydent w każdych warunkach będzie lądował...
Wszystko przewidzieli... i że zajebią w drzewa...

boukun

Data: 2010-04-21 10:31:15
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-21 10:17, boukun pisze:

[...]

Dlaczego pojebany?  Był wypadek, a więc była jakaś jego przyczyna. Dlaczego z góry odrzucać wersją o rosyjskim zamachu?

Data: 2010-04-21 10:47:31
Autor: MH
Przyczyną katastrofy TU-154 mógł być zamach?

Dlaczego z góry odrzucać wersją o rosyjskim zamachu?

-- -- -- -- -- -

A po jaką cholerę Ruscy mieliby to robić ?? Ponadto kontrolerzy lotu sugerowali
inne lotnisko..

MH --

Data: 2010-04-21 16:48:25
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-21 10:47, MH pisze:

[...]

A choćby z tego powodu że reelekcja Kaczyńskiego była całkiem prawdopodobna.  A tak do końca nie wiadomo co jest z tym naszym "gazem łubkowym", - być może Polska leży na złotej żyle, - on mógł być przeszkodą  do wejścia kacapów w ten interes.

Z tym sugerowaniem to też nie wszystko jasne. - Przecież nie zabronili lądować..

Data: 2010-04-21 19:11:02
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hqn38p$l2$1news.onet.pl...
[...]

Strasznie się wszyscy pchają do tego "złotego interesu" nie sądzisz?

--
stevep

Data: 2010-04-21 22:54:55
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-21 19:11, cirrus pisze:

[...]

Być może wcale nie chodziło o tan gaz, a o coś zupełnie innego.

Data: 2010-04-21 12:45:02
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hqmd51$lqv$1news.onet.pl...
[...]

Nosz... następny rżnie wariata...
Wybuchu nie było na pokładzie, rakieta nie przypierdoliła, samolot prezydenta wystartował z 30 minutowym opóźnieniem gen lotnisko w Smoleńsku. Pilot  otrzymał jasne rozkazy przed startem i trząsł się ze strachu przed prezydentem i generalicją na pokładzie...
A potem, hurrraaa, polska kawaleria ląduje...

Kurwa, tylko Polaków na takie cyrki stać...

boukun

Data: 2010-04-21 15:48:20
Autor: MarekS

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hqml3m$a97$1mx1.internetia.pl...
Kurwa, tylko Polaków na takie cyrki stać...

boukun

a ciebie na co stac oprocz wylizania obsranego krocza panslavisty?

Data: 2010-04-21 16:48:50
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-21 12:45, boukun pisze:

[...]

W dzisiejszych czasach nie musi wybuchać bomba na pokładzie żeby doprowadzić do katastrofy.. zwłaszcza gdy zabierze się za to fachowiec.

Data: 2010-04-21 19:11:58
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hqn38r$l2$2news.onet.pl...
[...]

Więc przestań rojić i zostaw sprawę fachowcom.

--
stevep

Data: 2010-04-21 20:02:23
Autor: MarekS
Przyczyną katastrofy TU-154 mógł być zamach?

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hqn8or$bp3$1news.vectranet.pl...
to fachowiec.

Więc przestań rojić i zostaw sprawę fachowcom.

czyli tobie smierdzielu?>

Data: 2010-04-22 08:18:20
Autor: cirrus
Użytkownik "MarekS" <be@op.pl> napisał w wiadomości news:hqnejf$icp$1newsread1.aster.pl...
[...]

Dla ciebie niemyta pizdo to mogą być od Rydzyka, albo z ND.

--
stevep

Data: 2010-04-21 22:55:11
Autor: jadrys
[...]

Fachowcy mogą mieć dyspozycje "z góry".

Data: 2010-04-21 15:42:48
Autor: Tomy

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:hqmcf9$6g9$1mx1.internetia.pl...

Normalnie kurwa, co za pojebany naród...

Twierdzisz pedale, że twój Bubel polityczny, to taki
mały pokurwieniec z Żydem w tle ?

Data: 2010-04-21 14:25:28
Autor: ColgatesBilly
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:hql9fv$bgv$1news.onet.pl...
http://www.wiadomosci24.pl/artykul/przyczyna_katastrofy_tu_154_mogl_byc_zamach_134411.html

Przyczyna katastrofy BYL ZAMACH i to przygotowywany od conajmniej roku.

Data: 2010-04-21 14:18:38
Autor: '[heÂŽsk]
Przyczyną katastrofy TU-154 mógł być zamach?
On Wed, 21 Apr 2010 14:25:28 +0300, "ColgatesBilly"
<Sir_kolgejts@op.pl> wrote:

 pobluzgaj sobie... smialo. potrafisz dyskutowac na argumenty ?

Przyczyna katastrofy BYL ZAMACH

 KTO byl celem nr 1 ?

i to przygotowywany od conajmniej roku.

 tak dla przypomnienia:  - putin zaprosil tuska na 07.04, dopiero pozniej ze swoim
  "i ja tez, i ja tez!" wyskoczyl s.p. lech. nie musial leciec.
 - na 09 MAJA s.p. lech zostal zaproszony do moskwy. wczesniej
   na ta sama impreze zostal zaproszony jaruzelski.

 gdyby celem #1 byl s.p. lech doskonala okazja nadarzylaby sie 09.05.

 zapakowanie przez s.p. lecha do tu-154 swoich wiernych poplecznikow
 stworzylo doskonala okazje do "unieszkodliwienia"... wlasnie kogo?

 czy w kancelarii s.p. lecha nie bylo ludzi, ktorzy podpowiedzieliby
 mu, ze zebranie w jednym miejscu tylu wazniakow to najdurniejszy
 pomysl, nieodpowiedzialne szalenstwo? co na to "cudownie ocalony"
 prezes pis. wciaz czuwa nad chora matka? wczoraj, na pogrzebie  putry nie wspomnial o tym ani slowem, nie wspomnial tez o swoim
 s.p. bracie i s.p. bratowej. nie uronil ani lzy. palnal natomiast
 polityczna mowe o "genialnym strategu" i "walce ze zlem i szatanem".
 co 2-gie zdanie cytowal biskupa, chociaz slowa na ktore sie powolal
 wypowiedzial tuz przed nim komorowski a nie biskup.   a moze wszystkie drogi prowadza nie do moskwy ?

   --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-21 17:18:16
Autor: ColgatesBilly
""'[heRsk]"" <WC15?bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:4uqts5d4kgdl2ediseoiek8i6p25m827f64ax.com...
On Wed, 21 Apr 2010 14:25:28 +0300, "ColgatesBilly"
<Sir_kolgejts@op.pl> wrote:

 Pomidor

Przyczyną katastrofy TU-154 mógł być zamach?