Przyczyna śmierci Violetty Villas

Data: 2011-12-09 12:15:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Przyczyna śmierci Violetty Villas
Zator tłuszczowy mógł być przyczyną śmierci Violetty Villas - dowiedziało się nieoficjalnie Radio Wrocław. Zator mógł powstać na skutek powikłań po złamaniu nogi na kilka lub kilkanaście dni przed zgonem divy. Gwiazda prawdopodobnie nawet o tym nie wiedziała.

A tutaj wcześniejsza informacja:

Super Express przytacza wypowiedź Budzyńskiej, która twierdzi, że jej "podopieczna" w dniu śmierci "czuła się dobrze".
Pani Violetta cały dzień bardzo dobrze się czuła. Rano zjadła śniadanie, chodziła po domu. Wieczorem zapytała mnie, jaka jest pogoda. Powiedziałam jej, że trochę pada. Stwierdziła, że pójdzie się położyć - wyjaśnia w rozmowie z tabloidem. Gdy wieczorem zapukałam do jej pokoju, żeby zapytać, co ma ochotę zjeść na kolację, nie usłyszałam odpowiedzi. Zobaczyłam, że nie oddycha, była jeszcze ciepła, szybko zadzwoniłam po pogotowie.

Jeśli miała złamaną nogę i leżała kilka dni, to jak mogła chodzić?
Ktoś tu nie mówi prawdy!

Data: 2011-12-09 04:48:23
Autor: J-23

Jeśli miała złamaną nogę i leżała kilka dni, to jak mogła chodzić?
Ktoś tu nie mówi prawdy!

Fascynujace! Co na to Sherlock Holmes?

Przyczyna śmierci Violetty Villas