Przyczyny odmowy podniesienia limitu na KK

Data: 2010-05-03 16:50:54
Autor: witek
Przyczyny odmowy podniesienia limitu na KK
z/svc wrote:
Witam,

Jestem klientem banku X i posiadam kartę kredytową z limitem 1000 zł.
Ostatnio zapytałem w banku, czy mogę podnieść sobie limit. Odpowiedź
negatywna. Dlaczego? A takie informacje to bank X sobie zastrzega.

Mam więc pytanie do Was: jakie są potencjalne przyczyny negatywnej
odpowiedzi na prośbę o podniesienie limitu na KK?

przede wszystkim, bo tak sie wyswietliło na ekranie komputera.

Dlaczego komputer tak wyswietlil?

  w jednym zdaniu: nie masz 100 tys zl na koncie i z analizy wyglada, ze kiepsko u ciebie z kasą.

1. wplaty po pare zlotych
2. pensja mizerna
3. wysokie saldo na karcie
4. za krotko masz karte i konto.

Przyczyny odmowy podniesienia limitu na KK