[Offtopicznie nieco] Przydatność antyrefleksu w jeździe samochodem

Data: 2009-02-27 21:22:45
Autor: bratPit
[Offtopicznie nieco] Przydatność antyrefleksu w jeździe samochodem
Cosik mi się wzrok ostatnimi czasy pogorszył, w związku z czym stoję przed wyborem okularów. Wada raczej niewielka (ca. -1.0), ale wymagająca sporego wysiłku przy czytaniu bardziej oddalonych napisów. Bryli zwykłem używać głównie w czasie wykładów i podczas jazdy samochodem.

Optycy oferują szkła tudzież plastiki z antyrefleksem lub bez.

mam plastiki z antyrefleksem i jakieś tanie bez niego i różnica jest znaczna, polecam,
ja od początku noszę plastiki więc trudno mi porównywać do szklanych czy fotochromów - jednak zasada działania tych ostatnich jest jak dla mnie mocno irytująca i nie chodziłbym w czymś takim,
brat

[Offtopicznie nieco] Przydatność antyrefleksu w jeździe samochodem