[Offtopicznie nieco] Przydatność antyrefleksu w jeździe samochodem

Data: 2009-02-28 08:59:43
Autor: virtual
[Offtopicznie nieco] Przydatność antyrefleksu w jeździe samochodem

Użytkownik "Staszek Sosenko" <szukaj@w.sigu.pl> napisał w wiadomości news:go93ip$q07$1news.interia.pl...

Chętnie poczytam Wasze doświadczenia w tej kwestii :)

Najlepiej abyś pogadał z dobrym okulistą.
Jeśli o mnie chodzi, to mam plastiki od czasu kiedy mogłem zrezygnować ze szklanych. Trwałość niższa, ale i tak okulary należy wymieniać co jakiś czas. Ja, co 2-3 lata. W każdym razie, bez problemu wytrzymają przez ten czas wycieranie na sucho. Mam na myśli "szkła" wysokiej jakości.
Czy fotochromy? Uważam, kwiestia gustu. Mnie wkurzały. Wolę delikatne zwykłe z przyciemnieniem i antyrefleksem. Wbrew pozorom, ten ostatni, dużo pomaga po zmroku.
Dodatkowo zrobiłem sobie przeciwsłoneczne z korekcją, do autka i na śnieg. Rewela!!!

--
Virtual.

Data: 2009-02-28 09:02:10
Autor: virtual
[Offtopicznie nieco] Przydatność antyrefleksu w jeździe samochodem

Wolę delikatne zwykłe z przyciemnieniem i antyrefleksem.

Wolę zwykłe, z delikatnym przyciemnieniem ...

--
Virtual.

[Offtopicznie nieco] Przydatność antyrefleksu w jeździe samochodem