Przydrozne reklamy na ekranach LED

Data: 2009-10-27 21:08:23
Autor: bratPit
Przydrozne reklamy na ekranach LED

Nie wie ktos czy istnieja przepisy regulujace jasnosc reklam ustawianych
przy drogach?

Wracajac z pracy mijam bowiem jedna z takich reklam (Krakow, kolo Solvayu na Zakopianskiej). Ekran jest bardzo jasny, nawet za jasny. Nie wiem jakie wrazenie maja inni kierowcy, ale wg mnie roprasza on uwage i w deszczowy dzien mrugajaca zawartosc. odblaski z mokrej jezdni i karoserii samochodow bardzo przeszkadzaja w prowadzeniu.

na ta sama reklame zwrócilem uwage, kolejna podobna pod wzgl. jasnosci jest na skrzyzowaniu Wielickiej, Nowohuckiej i Powstanców, w nocy toto swieci jasniej niz latarnie :/
brat

Przydrozne reklamy na ekranach LED