Przydzial w prywatnej kamienicy

Data: 2012-01-11 22:50:09
Autor: _±ćęłóń¶Ľż.
Przydzial w prywatnej kamienicy
A komu płacisz co miesi±c czynsz za najem tego mieszkania?

-- -- -
Mam pytanie czy to prawda, jezeli tak to jaki jest moj status prawny do
tego mieszkania?

Data: 2012-01-12 21:37:42
Autor: Hal
Przydzial w prywatnej kamienicy
placę wlascicielowi kamienicy ale mam przydzial na to mieszkanie z urzedu od kilkudziesieciu lat. Pytalam, bo niedawno uslyszalam ze te stare przydzialy sa juz nie wazne ale wlasciciel nie wspomina o podpisaniu zadnej umowy wiec nie wiem czy to prawda.