Przygłup się doczekał.

Data: 2018-01-23 18:58:38
Autor: stevep
Przygłup się doczekał.
# Odwołanie Ryszarda Czarneckiego ze stanowiska wiceprzewodnicz±cego Parlamentu Europejskiego wydaje się przes±dzone - ustaliła korespondentka RMF FM w Brukseli Katarzyna Szymańska-Borginon. #
Ze strony:
http://tiny.pl/g484g

--
stevep

Data: 2018-01-23 19:00:27
Autor: boukun
Przygłup się doczekał.
stevep <stevep011@tkdami.net> Wrote in message:
[...]

Widać szmalcowników i folksdojczów w tym parlamencie co niemiara
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2018-01-24 10:19:00
Autor: japanizer
Przygłup się doczekał.
On Wednesday, January 24, 2018 at 3:00:29 AM UTC+9, boukun wrote:
> [...]
> Ze strony:
> http://tiny.pl/g484g
> Widać szmalcowników i folksdojczów w tym parlamencie co niemiara

Jak wywal± Czarneckiego na pysk, to będzie jeden mniej.

Data: 2018-01-23 19:02:26
Autor: A. Filip
Przygłup się doczekał [Wielkie zwycięstwo Grafini von (PO) w PE nadchodzi?]
stevep <stevep011@tkdami.net> pisze:
[...]

Ile partia grafini na tym "zyska inaczej" na poparciu w Polsce?

Jak już musisz co¶ stracić to ugraj jak najwięcej t± strat±.

Data: 2018-01-24 08:08:30
Autor: Totalna Opozycja - \(c\) PiS
Przygłup się doczekał
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomo¶ci
[...]

A co¶ na temat spasionego Richarda masz do powiedzenia?

CL

Data: 2018-01-24 10:00:00
Autor: jacekbialy80
Przygłup się doczekał [Wielkie zwycięstwo Gr afini von (PO) w PE nadchodzi?]
Do wyborów niedaleko, więc Czarnecki niewiele straci. Natomiast Unia straci na wizerunku przed wyborami. W sprawie artykułu 7 już wymiękaj±..
JB

Data: 2018-01-26 05:40:25
Autor: stevep
W dniu .01.2018 o 19:00 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Do wyborów niedaleko, więc Czarnecki niewiele straci. Natomiast Unia  straci na wizerunku przed wyborami. W sprawie artykułu 7 już wymiękaj±..
JB

My¶lenie życzeniowe bez szxans realizacji.

--
stevep

Data: 2018-01-26 06:55:30
Autor: A. Filip
stevep <steveo011w@tkdami.net> pisze:
[...]

Pożyjemy (sami) zobaczymy.

Data: 2018-01-26 16:11:13
Autor: jacekbialy80
Przygłup się doczekał [Wielkie zwycięstwo Gr afini von (PO) w PE nadchodzi?]
Ależ ja im życzę tego, żeby się do końca rzucali (predzej uton±). Żeby Czarneckiego odwołali (gamoń - powinien j± od folksdojczki zwyzywać), żeby z tym siódmym artykułem szli do oporu (będzie kompromitacja).

JB

Data: 2018-01-28 05:55:05
Autor: stevep
W dniu .01.2018 o 01:11 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

[...]

Nie będzie tylko już jest kompromitacja PiS-u.

--
stevep

Data: 2018-01-28 23:56:34
Autor: jacekbialy80
Przygłup się doczekał [Wielkie zwycięstwo Gr afini von (PO) w PE nadchodzi?]
PiS się kompromituje?  Z pewno¶ci± w oczach twoich i twojej kozy Pietrzykowski... (czytaj jej codziennie Gazetę Wyborcz±!)

JB

Data: 2018-01-29 14:33:28
Autor: stevep
W dniu 2018-01-29 o 08:56, jacekbialy80@gmail.com pisze:
PiS się kompromituje?  Z pewno¶ci± w oczach twoich i twojej kozy Pietrzykowski... (czytaj jej codziennie Gazetę Wyborcz±!)

JB

Twoja koza ciebie nie skompromituje bo gdyby głupota miała skrzydła to fruwałby¶ jak gołębica.

--
stevep

Data: 2018-01-24 12:13:29
Autor: Zenek Kapelinder
Przygłup się doczekał.
Posmiejemy sie jak Tuskowi podziekuja. W tej chwili nie jest im potrzebny a raczej robi za balast.

Data: 2018-01-24 21:24:51
Autor: Fenikos
Przygłup się doczekał.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci
Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci

# Odwołanie Ryszarda Czarneckiego ze stanowiska wiceprzewodnicz±cego
Parlamentu Europejskiego wydaje się przes±dzone

 W tej chwili nie jest im potrzebny a raczej robi za balast.

I dlatego go odwołuj±.

Data: 2018-01-24 12:57:15
Autor: jacekbialy80
Przygłup się doczekał.

-   Zenek Kapelinder:  Posmiejemy sie jak Tuskowi podziekuja. W tej                -   chwili nie jest im potrzebny a raczej robi za balast.

PROWOK  WON !!

JB

Data: 2018-01-24 13:04:54
Autor: Zenek Kapelinder
Przygłup się doczekał.
na razie niesmialo mowia ze chca Tuskowi podziekowac. Nie ma sie co dziwic. Co on im moze tutaj zalatwic jak kumple odstawieni od cycka.

Data: 2018-01-24 13:29:37
Autor: jacekbialy80
Przygłup się doczekał.
Pan nie patrz na Tuska panie Kapelinder... Pan uważaj na trolli (bo cię całkiem ukradn±!)

JB

Data: 2018-01-24 22:35:10
Autor: Fenikos
Przygłup się doczekał.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:8b0bf2e5-3b23-4889-80e3-ddff300ece14googlegroups.com...

Data: 2018-01-24 14:18:16
Autor: jacekbialy80
Przygłup się doczekał.
  # Odwołanie Ryszarda Czarneckiego ze stanowiska   wiceprzewodnicz±cego
Parlamentu Europejskiego wydaje się przes±dzone
-- -
To napisał użytkownik 'stevep'

PROWOK  WON !!

JB

Data: 2018-01-25 16:46:57
Autor: stevep
Przygłup się doczekał.
W dniu 2018-01-24 o 23:18, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Spadaj debilu.

--
stevep

Data: 2018-01-24 22:43:39
Autor: stevep
Przygłup się doczekał.
na razie niesmialo mowia ze chca Tuskowi podziekowac. Nie ma sie co dziwic. Co on im moze tutaj zalatwic jak kumple odstawieni od cycka.

A w USA murzynów bij±.

--
stevep

Data: 2018-01-24 17:16:03
Autor: Zenek Kapelinder
Przygłup się doczekał.
A w niemczech murzyni bija.

Data: 2018-01-25 16:46:16
Autor: stevep
Przygłup się doczekał.
A w niemczech murzyni bija.

A u nas tacy jak ty udaj± idiotów, ale czy musz± udawać?

--
stevep

Data: 2018-01-25 08:06:13
Autor: Zenek Kapelinder
Przygłup się doczekał.
ty nie musisz udowadniac ze jestes idiota.

Data: 2018-01-26 05:52:07
Autor: stevep
Przygłup się doczekał.
W dniu .01.2018 o 17:06 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

ty nie musisz udowadniac ze jestes idiota.

Ale ty masz patent na idiotyzm.

--
stevep

Data: 2018-01-25 07:37:41
Autor: A. Filip
Przygłup się doczekał [and you are LYNCHING negros!]
stevep <stevep011@tkdami.net> pisze:
na razie niesmialo mowia ze chca Tuskowi podziekowac. Nie ma sie co
dziwic. Co on im moze tutaj zalatwic jak kumple odstawieni od cycka.

A w USA murzynów bij±.

"Czarnej przeszło¶ci" USA ty nie wybaczysz/zapomnisz nigdy?
Amerykańskie zbrodnie niewolnictwa, apartheidu i tysi±ce linczów na
"czarnuchach" nie mog± zostać zapomniane/wybaczone!  Tak trzymaj! ;-)
[ Wersja oryginalna twojego powiedzonka to "And you are LYNCHING negros"]

Przygłup się doczekał.