Przyg³upy w sekciarskim radiu.

Data: 2009-05-13 13:18:18
Autor: Vic
Przyg³upy w sekciarskim radiu.
antyanatinae wrote:
Sam ojciec Dariusz, który nosi typowo polskie i swojsko brzmi±ce nazwisko (Dr±¿ek), by³ tym wszystkim bardzo rozbawiony. Podobnie jak Kaczyñski.

To jak juz nabijamy sie z nazwisk, ojciec Drazek wydaje sie byc bardzo wdziecznym obiektem takich zartow. Np.:
"Co wspolnego maja papuga i homoseksualista?" Co? Jaki drazek?

- Panie premierze, a Zbigniewa Ziobro, jedynkê PiS-u w Krakowie bêdzie pan namawia³ do debaty z Ró¿± Mari± Gräfin von Thun und Hohenstein?
- Ja nie wiem, czy on potrafi wymówiæ takie nazwisko - odpar³ Kaczyñski. - ja bym mia³ k³opot.
- Ja muszê sobie zapisaæ, ¿eby wymówiæ, ale uda³o siê!
- No tak, ojcu siê uda³o, ale trudno w trakcie dyskusji korzystaæ z kartki, gdzie jest napisane nazwisko dyskutantki.

Boszzzz... Rozumiem, ze choc obce sa tym przezabawnym panom meandy niemieckiej wymowy, to pewnie czytanie po angielsku czy francusku im idzie doskonale. Moze choc po rosyjsku?

BTW, trzeba byc niezwykle utalentowanym, zeby wymowic cos tak niewyobrazalnie skomplikowanego jak Roza Maria Gräfin von Thun und Hohenstein...
--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Przyg³upy w sekciarskim radiu.