[wAw] Przygarnę używane części rowerowe

Data: 2010-03-09 22:07:01
Autor: Franc
[wAw] Przygarnę używane części rowerowe
Chętnie przygarnę nawet w zamian za dowody wdzięczności np. w szklanych,
brązowych opakowaniach lub biletach narodowego banku polskiego kilka używanych
części rowerowych.
Poszukuję przedniego koła 14" wraz z widelcem
Przerzutki w piaście (3, góra 5 biegów) lub całego koła o rozmiarze 20" (406
etreto) zrobionego na takiej piaście.
Ramy rowerowej dziecięcej, nieamortyzowanej z tyłu, na kołach 20". Najlepiej z
pojedynczą główną rurą lub damską.
Pzdrw

Franc "Rowery Poziome Rule"
--

niczym niewyróżniający się IMK P7
granatowa Zaba z D7F i LPG, TKP Edition

Data: 2010-03-10 09:27:50
Autor: Mariusz Kruk
[wAw] Przygarnę używane części rowerowe
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Franc"

Oddam cały rower Romet Pelikan.

--
  Kruk@ -\                   |           }-> epsilon.eu.org | http:// -/                   |                              |

Data: 2010-03-10 09:37:50
Autor: Kobert
Mariusz Kruk pisze:
[...]

Do sprawdzenia, ale OIDP to 16". Kół 14" poszukiwałem bezskutecznie jakiś czas temu. Dokopałem się tylko, że istnieją w 2 wariantach: średnica osadzenia opony 254mm lub 288mm.

Pozdrawiam,
Kobert

Data: 2010-03-10 09:32:17
Autor: Franc
[wAw] Przygarnę używane części rowerowe
Pelikan ma problem: jest na 16" kółkach i musiałbym wydłużać tylny trójkąt, żeby zamocować 20" koło. Nie bardzo chcę mi się w to bawić.
Są koła 14" - sąsiedzi mają rowerek na takich właśnie kołach.
Będę budował normalny rower dla Juniora i 16" koło z przodu będzie za wysoko ponosiło suport i fotel lub powodowało zbyt dużą różnicę wysokości między suportem a fotelem a dotego zmusi do zastosowania dłuższego wysięgnika, żeby pedały nie kolidowały z przednim kołem (też nie dobrze). Lepsze jest koło 14" bo wtedy rower będzie niższy i będzie mógł mieć większy rozstaw osi, czyli łatwiej będzie jeździć. Poza tym będzie miał 6" różnicę pomiędzy przednim a tylnym kołem (z tyłu 20") czyli IMHO bliską ideału.
Pzdrw

Franc "Rowery Poziome Rule"

Data: 2010-03-10 10:40:27
Autor: Mariusz Kruk
[wAw] Przygarnę używane części rowerowe
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Franc"
Pelikan ma problem: jest na 16" kółkach

OK, skoro obaj tak mówicie, pewnie tak jest :-)

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- / |  Kruk@epsilon.eu.org   | | http://epsilon.eu.org/ | /-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

Data: 2010-03-10 10:22:54
Autor: Mariusz Kruk
[wAw] Przygarnę używane części rowerowe
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Kobert"
[...]

Hmm... Aż sprawdzę jutro. Ale miałem zawsze wrażenie, że Pelikany były
na 14", a Wigry na 16".

--
  Kruk@ -\                   |           }-> epsilon.eu.org | http:// -/                   |                              |

Data: 2010-03-10 09:39:08
Autor: Franc
[wAw] Przygarnę używane części rowerowe
Pelikan 16", Wigry (składak, rama z załamaniem, spawana z prostych kawałków), Falming (składak, gięta rura główna), Karat (składak, prosta rura ramy, bez przegięć i załamań) 20", Jubilat (składak, standardowo bez przerzutek lub później wewnętrzne), Zenit (tak samo składak tylko seryjnie z zewnętrznymi przerzutkami), Alka (nieskładany, z zewnętrznymi przerzutkami i giętą ramą) 24"
Pzdrw

Franc "Rowery Poziome Rule"

Data: 2010-03-11 09:30:37
Autor: Jan Cytawa
Mariusz Kruk napisał:

>jakiś czas temu. Dokopałem się tylko, że istnieją w 2 wariantach: >średnica osadzenia opony 254mm lub 288mm.

Hmm... Aż sprawdzę jutro. Ale miałem zawsze wrażenie, że Pelikany były
na 14", a Wigry na 16".

Pelikany byly 16" /254mm a wigry na 20".

Jan Cytawa

Data: 2010-03-11 10:06:38
Autor: Mariusz Kruk
[wAw] Przygarnę używane części rowerowe
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jan Cytawa"

A Jubilat? 24"?

--
  Kruk@ -\                   |           }-> epsilon.eu.org | http:// -/                   |                              |

Data: 2010-03-11 10:45:39
Autor: MadMan
[wAw] Przygarnę używane części rowerowe
Dnia Thu, 11 Mar 2010 10:06:38 +0100, Mariusz Kruk napisał(a):

A Jubilat? 24"?

Tak. Dostałem na komunię :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-03-11 11:26:51
Autor: Mariusz Kruk
[wAw] Przygarnę używane części rowerowe
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "MadMan"
A Jubilat? 24"?
Tak. Dostałem na komunię :)

To o niczym nie świadczy. Miałem "od zawsze" pelikana, a nie pamiętałem
rozmiaru kół. (ba, cały czas mam go gdzieś w piwnicy)