Przyglądamy się chłodnym okiem finansom WOŚP

Data: 2012-01-09 12:38:17
Autor: T.
Przyglądamy się chłodnym okiem finansom WOŚP
W świetle dokumentów finansowych Przystanek Woodstock nie jest więc imprezą
muzyczną, ale. "działaniem propagatorskim na rzecz promocji zdrowia".

Masakra. Moja znajoma pojechała na Woodstock w ślad za swoim dzieckiem, próbując je uchronić przed narkotykami. Według jej oceny - były tam łatwo dostępne, podobnie jak morze lejącego sie tam alkoholu... Faktycznie - promocja zdrowia... :-)
T.

Data: 2012-01-09 12:58:08
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f0ad236$0$1219$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dlaczego słyszę tylko relacje pośrednie. Napisz, jakie osobiste wrażenia wyniosłeś z pobytu na Woodstock?

Data: 2012-01-09 14:05:12
Autor: T.

--
Dziekuję, nie palę ani piję.
T.

Data: 2012-01-09 14:35:13
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f0ae695$0$1267$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Czyli, nie wiedziałem ale powiedziałem.

Data: 2012-01-09 15:58:10
Autor: stevep
Przyglądamy się chłodnym okiem finansom W OŚP
Dnia 09-01-2012 o 14:05:12 T. <kuki543@interia.pl> napisał(a):

UÂżytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisaÂł w  wiadomoÂści

UÂżytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
W Âświetle dokumentĂłw finansowych Przystanek Woodstock nie jest wiĂŞc
imprezÂą
muzycznÂą, ale. "dziaÂłaniem propagatorskim na rzecz promocji zdrowia".

Masakra. Moja znajoma pojechaÂła na Woodstock w Âślad za swoim dzieckiem,
prĂłbujÂąc je uchroniĂŚ przed narkotykami. WedÂług jej oceny - byÂły tam  Âłatwo
dostĂŞpne, podobnie jak morze lejÂącego sie tam alkoholu... Faktycznie -
promocja zdrowia... :-)

Dlaczego sÂłyszĂŞ tylko relacje poÂśrednie. Napisz, jakie osobiste wraÂżenia
wyniosÂłeÂś z pobytu na Woodstock?

--
DziekujĂŞ, nie palĂŞ ani pijĂŞ.
T.

Wystarczy, Ĺźe ćpasz.  :D

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-01-09 18:41:51
Autor: mkarwan

http://www.youtube.com/watch?v=oJTgE51EyKY
http://www.youtube.com/watch?v=QnVTNzdtS84
http://www.youtube.com/watch?v=SY-qI8EH3a4
http://www.youtube.com/watch?v=ETqcYOw_Hwg

http://www.youtube.com/watch?v=T8-ujg5HOew
http://www.youtube.com/watch?v=NBtPczPI-6U
http://www.youtube.com/watch?v=2tmSHL4YZo8

Data: 2012-01-09 18:48:27
Autor: u2
W dniu 2012-01-09 18:41, mkarwan pisze:
[...]

Te zieba, czego chcesz, mlodziez sie bawi. Nie widzialem alkoholu czy
dragow.

Data: 2012-01-09 18:55:47
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f0b286d$0$1215$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Te, tłusty pajacu! Nie widziałeś bo byłeś cały zarzygany już w Opolu.

BomBel

Data: 2012-01-09 20:29:32
Autor: XL
Dnia Mon, 09 Jan 2012 18:48:27 +0100, u2 napisał(a):

[...]

A te puszki we wszystkich dłoniach?
No i wybacz, dragami tam nikt nie macha przed kamerą!
--
XL

Data: 2012-01-09 21:18:45
Autor: u2
W dniu 2012-01-09 20:29, XL pisze:
Te zieba, czego chcesz, mlodziez sie bawi. Nie widzialem alkoholu czy
dragow.
A te puszki we wszystkich dłoniach?
No i wybacz, dragami tam nikt nie macha przed kamerą!

Moj dobry kolega wiodl towarzyskie zycie w liceum mieszkajac w
internacie, podrywajac dziewczyny, brzdakajac na gitarze. Pojechal nawet
do Jarocina na festiwal za glebokiej komuny, ale z tego co pamietam to
mial twarde ladowanie na maturze, choc w sumie zycie mu sie ulozylo
nienajgorzej ;)

Data: 2012-01-09 22:08:31
Autor: XL
Dnia Mon, 09 Jan 2012 21:18:45 +0100, u2 napisał(a):

Pojechal nawet
do Jarocina na festiwal za glebokiej komuny,

Nie porównuj Jarocina z tym, co jest teraz. Za "głębokiej komuny" nie było
JESZCZE takiej degrengolady, jak dziś, pon prostu dlatego, że był
zamordyzm. No i zawsze i wszędzie byli "funkcjonariusze".
--
XL

Data: 2012-01-09 22:19:09
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1p8x9qqi679w4.187sja3b8a21l.dlg40tude.net...
[...]

Za "głębokiej komuny" to słońce nawet nie świeciło pełnym blaskiem, tylko było takie jakieś zamglone.

Data: 2012-01-09 19:19:54
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4f0b26e0$0$1452$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To nie twoje. Chodzi o twoje osobiste wrażenia. Ale ty chyba nie rozumiesz pisanego.

Data: 2012-01-09 20:28:38
Autor: XL
Dnia Mon, 9 Jan 2012 18:41:51 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

http://www.youtube.com/watch?v=V7CI64f4pHc&feature=related
"Jest zajebiście!" - chyba niczego innego nie można tu usłyszeć, jakby
mantra jakaś. Brak myśli. Tępy wzrok.

I te dziewczyny z browarami... I to lanie strumieniami w gardło - jeden od
drugiego przejmując wężyk. Dziewczęta, kobiety! Straszne. http://www.youtube.com/watch?v=SrryC10ho8s&feature=related
Co mnie uderza? - większość to ludzie w wieku już raczej mało młodzieżowym.
Ludzie pod trzydziestkę. Ludzie, którzy powinni myślec o rodzinie, pracy -
a nie o tarzaniu się w błocie z przygodnie poznanymi innymi straceńcami.
Sceny z Woodstock mówią wszystko o tych, którzy tam przyjeżdżają - to
ludzie bez celów życiowych, bez perspektyw, bez ochoty do życia. W
Woodstock tylko manifestują swoje pozory, żeby na chwilę poczuć się
szczesliwymi - w jedyny znany sobie sposób, według jedynych posiadanych
wyobrażeń o szczęściu..
:///
--
XL

Data: 2012-01-09 19:46:54
Autor: Obserwator
XL <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

Woodstock tylko manifestują swoje pozory, żeby na chwilę poczuć się
szczesliwymi - w jedyny znany sobie sposób, według jedynych posiadanych

To jest wlasnie kwintesencja ukrytej ideologi kryjacej sie za
*charytatywnoscia *Owsiaka.

Nowa lewica chce upodlic istote ludzka i sprowadzic ja do poziomu ponizej nawet zwierzecia.

Dlatego *Owsiaka* trzeba tepic jak zaraze.

Data: 2012-01-09 21:22:19
Autor: u2
W dniu 2012-01-09 21:00, XL pisze:
Nowa lewica chce upodlic istote ludzka i sprowadzic ja do poziomu ponizej nawet zwierzecia.
 Dlatego *Owsiaka* trzeba tepic jak zaraze.
Dokładnie tak!

Na dzisiejszej koń-ferencji pokazanej we WSI24 mowil nawet, ze uwaza sie
za lewicowca i ganil prawicowcow.

Ale to nic dziwnego, jak ma ojca milycyjanta ;)

Data: 2012-01-09 20:36:18
Autor: Obserwator
Owsiak: Niech Wałęsa powie komu przyłożyć z "baśki"

syn ubeka i obronca bohatera ubecji, Walesy:

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/55,114873,3188595,,,,6452473.html

Data: 2012-01-09 22:10:26
Autor: XL
Dnia Mon, 09 Jan 2012 21:22:19 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Tak poza wszystkim - nigdzie nie ma niczego o tym, z czego utrzymuje siebie
i rodzinę Owsiak, co robi, kiedy nie "gra".
--
XL

Data: 2012-01-09 22:21:00
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:69htuzfrqq5k$.1icwkfdxxjsp6.dlg40tude.net...
[...]

Jeszcze taki się nie urodził...
Gdyby Owsiak był od zawsze bezdomnym i chodził w łachmanach, to też jakiś kij by się znalazł.

Data: 2012-01-09 22:45:30
Autor: XL
Dnia Mon, 9 Jan 2012 22:21:00 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

No, to co on robi, osiołku?
--
XL

Data: 2012-01-09 23:12:02
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1gj51tyodad4g.ixt1ajrngmej$.dlg40tude.net...
[...]

Rżnie jakąś grubą obleśną babę, oślico!

Data: 2012-01-09 23:44:15
Autor: XL
Dnia Mon, 9 Jan 2012 23:12:02 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Hmm, czyli nie wiesz...
--
XL

Data: 2012-01-10 05:05:35
Autor: stevep
Dnia 09-01-2012 o 22:10:26 XL <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Knuje przeciwko prawdziwkom.  ;)
--
stevep

Data: 2012-01-10 05:04:53
Autor: stevep
Dnia 09-01-2012 o 21:22:19 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

O qrde nie wiedziałem, że masz takie doświadczenie.

--
stevep

Data: 2012-01-09 21:20:07
Autor: u2
W dniu 2012-01-09 20:28, XL pisze:
[...]

Obejrzalem pierwszy docinek i nie odnioslem takiego wrazenia. Ale moze
30-latkowie to dla mnie mlodziaki ;)

Data: 2012-01-09 19:32:20
Autor: jadrys
W dniu 2012-01-09 12:38, T. pisze:
[...]

Wiesz, nie wiem ile masz lat, ale dla mnie jedno z najlepszych wspomnień z młodości to koncerty w Jarocinie. Było chlane, było ćpane, no i to trzecie - woplna milość.. Naprawdę nie pozbawiaj innych możliwości przeżycia czegoś takiego na "Woodstok" ..

Data: 2012-01-09 18:39:47
Autor: Obserwator
Przyglądamy się chłodnym okiem finansom WOŚP
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a): Wiesz, nie wiem ile masz lat, ale dla mnie jedno z najlepszych wspomnień z młodości to koncerty w Jarocinie. Było chlane, było ćpane, no i to trzecie - woplna milość.. Naprawdę nie pozbawiaj innych możliwości przeżycia czegoś takiego na "Woodstok" ..
 ****************************

masz cudowne przezycia, nawet wieprz takich nie ma, bo w blocie i gnoju tarza
sie bez alkoholu i narkotykow.

A jak tam twoj burdel internetowy? Zatrudniasz juz pederastow i zoofili? --

Data: 2012-01-09 20:36:20
Autor: XL
Dnia Mon, 9 Jan 2012 18:39:47 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

masz cudowne przezycia, nawet wieprz takich nie ma, bo w blocie i gnoju tarza
sie bez alkoholu i narkotykow.

Chciałam skromnie zauważyć, że nawet wieprze lubią czyste legowisko i w
życiu nie położą się w gnoju - chyba że gospodarz to... wieprz i nie
sprząta im chlewa 333-)
--
XL

Data: 2012-01-09 19:42:48
Autor: Obserwator
[...]

..i nie kopuluja z kilkoma maciorami na raz:) To bardzo inteligentne zwierzeta.

Data: 2012-01-10 05:00:15
Autor: stevep
Dnia 09-01-2012 o 20:42:48  Obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

Już próbowałeś i jakie wrażenia?

--
stevep

Data: 2012-01-09 23:07:48
Autor: jadrys
W dniu 2012-01-09 20:36, XL pisze:
[...]

To prawda.. W gnoju nigdy, ale w błocie tarzają się z wielkim upodobaniem;-)

Data: 2012-01-09 23:41:45
Autor: XL
Dnia Mon, 09 Jan 2012 23:07:48 +0100, jadrys napisał(a):

[...]

W czystym błocie i nie dla upodlenia...
--
XL

Data: 2012-01-10 05:01:34
Autor: stevep
Dnia 09-01-2012 o 23:41:45 XL <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

To pewnie w tym, którym siejesz dookoła?  :D
--
stevep

Data: 2012-01-09 20:34:30
Autor: XL
Dnia Mon, 09 Jan 2012 19:32:20 +0100, jadrys napisał(a):

Było chlane, było ćpane, no i to trzecie - woplna milość.. Naprawdę nie pozbawiaj innych możliwości przeżycia czegoś takiego na "Woodstok" ..

Dla Ciebie wolna miłość to rozkładanie nóg przez dziewczyny przed każdym
chętnym, byle dobrze naćpanym/wlanym?
:-/
--
XL

Data: 2012-01-09 19:41:12
Autor: Obserwator
> [...]

Dla Ciebie wolna miłość to rozkładanie nóg przez dziewczyny przed każdym

...to zadeklarowany komunista. Bialy probowal mu tlumaczyc, ze glownym celem
komunistow ( a teraz lewactwa) jest zrownanie czlowieka z bydlem.
Oczywiscie fanatykom niczego sie wytlumaczyc nie da. Dlatego prawdopodobnie ta
walka z odradzajaca sie komuna, zakonczy sie silowo.

Data: 2012-01-09 20:43:10
Autor: XL
Dnia Mon, 9 Jan 2012 19:41:12 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

[...]

Trzebaby jednak odróżnić komunizm od komuny...
--
XL

Data: 2012-01-09 19:48:57
Autor: Obserwator
Przyglądamy się chłodnym okiem finansom WOŚP
XL <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):
Trzebaby jednak odróżnić komunizm od komuny...

nie ma zadnej roznicy, to jedno wielkie howno. Komuna sie przepoczwarza i
mutuje, jak wirus.

Data: 2012-01-10 05:02:20
Autor: stevep
Dnia 09-01-2012 o 20:48:57  Obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>  napisał(a):

XL <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

Trzebaby jednak odróżnić komunizm od komuny...

nie ma zadnej roznicy, to jedno wielkie howno. Komuna sie przepoczwarza i
mutuje, jak wirus.

To podobnie do ciebie idioto.
--
stevep

Data: 2012-01-09 21:08:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Przyglądamy się chłodnym okiem finansom WOŚP

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jeffso$q3j$1inews.gazeta.pl...
..
Oczywiscie fanatykom niczego sie wytlumaczyc nie da.

No właśnie obsrywatorku. Powinieneś własne słowa wziąć sobie głęboko do serca.

Data: 2012-01-09 21:06:49
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:11ejmpy2afcjv.35f2onpyp2xw$.dlg40tude.net...
[...]

Wylewasz te hektolitry żółci boś paskudna niemożebnie i nikt cię nie chce (chciał)?

Data: 2012-01-09 22:02:23
Autor: XL
Dnia Mon, 9 Jan 2012 21:06:49 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Nie było nigdy moją ambicją życiową "zaliczanie" hektolitrów spermy :->
--
XL

Data: 2012-01-10 05:03:12
Autor: stevep
Dnia 09-01-2012 o 22:02:23 XL <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Ale litry ci wystarczyły?
--
stevep

Data: 2012-01-09 23:07:52
Autor: jadrys
W dniu 2012-01-09 20:34, XL pisze:
[...]

Nieprawda, To tylko taki chwilowy amok człowieka pierwotnego.. Bardzo dobrze robi na wszystko. - przede wszystkim na psychikę. Człowiek od czasu do czasu musi dla swojego i dobra innych odreagować te wszystkie zakazy i nakazy.
Zwróć uwagę choćby na zachowanie Indian Płn amerykańskich. Od czasu do czasu ochlajstwo do półśmierci, wywary z "grzybków" no i orgie.. I jak się okazuje, na co dzień nie było wśród nich nawet złodzieja, w ten sposób kształtowali swoje obyczaje i styl bycia. A dzisiaj, co mamy? - Kupa zakazów i reżym człowieka dla człowieka jak w wojsku.. Daje głowę że gdyby na dzień dzisiejszy policja i jakiekolwiek służby porządkowe zniknęły z naszych ulic to zdziczenie przyszłoby szybciej niż by to się komuś mogło wydawać. Przykładem Nowy Orlean po przejściu "Katrine".

Data: 2012-01-09 23:19:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jefodb$g7l$1node2.news.atman.pl...
[...]

No to po co męczysz się u nas? Jedź do Północnej Ameryki - do tych wymarzonych Indian. Uważaj, bo oni teraz żyją w rezerwatach potraktowani przez kapitalistów jak dzikie zwierzęta.

Data: 2012-01-09 23:43:47
Autor: XL
Dnia Mon, 09 Jan 2012 23:07:52 +0100, jadrys napisał(a):

[...]

Ale jakich zakazów? Ktoś Ci broni wolnej miłości z kochanym człowiekiem?
33333-)

[...]

Policja i służby porządkowe niczemu nie przeciwdziałają.
--
XL

Data: 2012-01-10 09:12:33
Autor: Pan hrabia Bobrowski
[...]

Co w takim razie proponujesz? Zakazy czy hulaj dusza?

BBR

Data: 2012-01-10 15:40:14
Autor: stevep
Dnia 10-01-2012 o 09:12:33 Pan hrabia Bobrowski <hrabia@zascianek.eu>  napisał(a):

[...]

Jadrys i Panu Bogu świeczkę i Stalinowi ogarek.  ;)

--
stevep

Przyglądamy się chłodnym okiem finansom WOŚP