Przygłup myślał, że zostanie wyjątkowo potraktowany

Data: 2012-05-31 21:57:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Przygłup myślał, że zostanie wyjątkowo potraktowany

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jq8gpr$nc7$1inews.gazeta.pl...
Jarosław Kaczyński jednak nie weźmie udziału w zaplanowanym na piątek na godz. 9 spotkaniu z prezydentem Bronisławem Komorowskim w sprawie reformy emerytalnej. Zrezygnował, bo prezydent zaprosił też przedstawicieli innych partii.
Więcej... http://wyborcza.pl/1,75478,11836573,Spotkanie_ws__emerytur_u_prezydenta_bedzie__Ale_bez.html#ixzz1wTeEAcqi

Komentarz pewnego internauty ze strony dziennik.pl:

# Reguły były takie, Kaczyński wejdzie do sali pierwszy i zasiądzie na tronie, na głowie będzie miał koronę, a w ręku berło, wtedy do sali wejdzie komorowski (przez małe k) w worku pokutnym umazany błotem, napisałem wejdzie? Miałem na myśli wczołga się, a Hoffman i Błaszczak będą go biczować pejczami, kiedy komorowski doczołga się do stóp Kaczyńskiego, Wtedy mogliby porozmawiać, niestety strona prezydencka widziała to spotkanie inaczej i dlatego do niego nie dojdzie. Szkoda, myślałem, że prezydent jest jednak bardziej ugodowy. #

Podzielam spostrzeżenia tego pana.

Data: 2012-05-31 22:15:51
Autor: Przemysław W
Przygłup myślał, że zostanie wyjątkowo potraktowany
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

[...]

Ja również. Jak się ma 130 cm wzrostu, to kompleks dożywotni gwarantowany. Ja się doda do tego pasmo przegranych wyborów i obicie niewyparzonej gęby przez największego wroga, to śmiało można dołożyć śmieszność.

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Przygłup myślał, że zostanie wyjątkowo potraktowany