Przygłup sam jest winien swoje śmierci.

Data: 2017-05-23 13:44:17
Autor: Olek
Przygłup sam jest winien swoje śmierci.
Policja jest w porządku.
Zostałem zatrzymany, wylegitymowany, wystawili mandat
i poszedłem dalej.
Żaden policjant nie bił mnie, nie raził prądem, nie skuł kajdankami,
nie aresztował.
Jeżeli zastosowali przemoc wobec kogoś, to znaczy że utrudniał
pracę policjantom, czyli bił, kopał, ubliżał, pluł.
I dobrze że zastosowali przemoc. Przygłupy mają czuć respekt przed policją.
To że zabili, to wypadek przy pracy. Jednego przygłupa mniej
to lepiej dla społeczeństwa. Gdyby nie utrudniał czynności
to by go wylegitymowali, przesłuchali i najprawdopodobniej
puscili wolno, bez zakuwania w kajdanki.
 Przygłup sam jest winien swojej śmierci.

Data: 2017-05-23 09:12:23
Autor: V.L. Pinkley
użytkownik Olek napisał:
[...]

@mixmin.net   1500tne wcielenie pajdaka się objawiło.

Siostro, te waciki są suche.

Data: 2017-05-23 10:19:35
Autor: Zenek Kapelinder
Przygłup sam jest winien swoje śmierci.
Dzieki takim Olkom pizdziak moze pogadac z tymi co maja takie samo danie co on. Towarzystwo wzajemnej adoracji moze stworzyc.

Data: 2017-05-24 17:19:31
Autor: Lepudruk

--

Odwiedziłeś juz osranego lorda?

--
Lepudruk

Data: 2017-05-23 13:57:11
Autor: A. Filip
Przygłup sam jest winien swoje śmierci (Ilu jest przygłupów policjantów?)
"Olek" <lokta@fer.pl> pisze:
[...]

Ilu przygłupich policjantów nadaje się do eliminacji według twoich kryteriów?

--
A. Filip

Data: 2017-05-23 13:58:27
Autor: Lepudruk
Użytkownik "Olek" <lokta@fer.pl> napisał w wiadomości
[...]

A tyś co za jeden? Płatny pachołek PiS?

--
Lepudruk

Data: 2017-05-23 15:10:33
Autor: prezydent San Escobar
"Lepudruk" <ananim@dwarfs.org> napisał(-a):

A tyś co za jeden? Płatny pachołek PiS?

Sądzę, że bezpłatny. Dlatego kretyn.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-23 14:13:06
Autor: boukun
Użytkownik "Olek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Tekst w stylu głupiego jutłuka:

Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
W dniu 21.05.2017 o 23:08, boukun pisze:
http://wiadomosci.wp.pl/smierc-igora-stachowiaka-na-komisariacie-prokuratura-zarzuty-dopiero-po-uzyskaniu-opinii-bieglych-6125022868179073a

Obywatel

kolejnego ćpuna mniej, a Przemyk nie był ćpunem :

Data: 2017-05-23 17:15:23
Autor: Trefniś
W dniu .05.2017 o 14:13 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

To jest wrzuta, żebyście się zapienili.

--
Trefniś

Data: 2017-05-24 17:18:00
Autor: Lepudruk
Palant "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y0o5zxubmtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
To jest wrzuta, żebyście się zapienili.

--

I co zapieniłeś się genetyczny idioto?

CL

Data: 2017-05-24 18:05:08
Autor: Trefniś
W dniu .05.2017 o 17:18 Lepudruk <ananim@dwarfs.org> pisze:

Palant "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości  news:op.y0o5zxubmtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
To jest wrzuta, żebyście się zapienili.

Chark w ryj, szmato.

--
Trefniś

Data: 2017-05-24 20:45:10
Autor: Ciemny Lud

Czopek "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y0q2yurbmtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
[...]

Prawdziwy z ciebie katolik. Jakaś rodzina Krysi Pawłowicz? ;-)))

CL

Data: 2017-05-23 22:46:36
Autor: k0pe
Przygłup sam jest winien swoje śmierci.
Nie "utrudniał czynnosci" -  ty chyba jesteś jednym z tych mundurowych
popaprańców.
Szacunek do policjantów... szacunek za co?
To jest armia "zbirów" opłacanych z pracy uczciwych Polaków. Polimicja
służy do trzymiania ludzi w ryzach.
Proponuję poczytać jaka była geneza powstania formacji typu milicja.
Ludzie potrafią sami się zorganizować i obronić, trzeba im tylko na to
pozwolić.

Olek on 23.05.2017 18:44 wrote

Data: 2017-05-24 00:32:04
Autor: Kviat
W dniu 2017-05-23 o 17:46, k0pe pisze:
Polimicja służy do trzymiania ludzi w ryzach.

To rzeczywiście dziwne...
A kogo mają trzymać w ryzach? Jaszczurki?

Proponuję poczytać jaka była geneza powstania formacji typu milicja.
Ludzie potrafią sami się zorganizować i obronić, trzeba im tylko na to
pozwolić.

No i się zorganizowali. Zgadnij jak nazwali taką organizację?

No chyba nie sądzisz, że to UFO stworzyło milicję?

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2017-05-24 14:23:25
Autor: k0pe
Przygłup sam jest winien swoje śmierci.

Kviat on 24.05.2017 05:32 wrote
W dniu 2017-05-23 o 17:46, k0pe pisze:
Polimicja służy do trzymiania ludzi w ryzach.

To rzeczywiście dziwne...
A kogo mają trzymać w ryzach? Jaszczurki?
Pan Serwelista reżimu przemawia?

[...]

Nie UFO, ludzie, którzy bali się utraty władzy nad społeczeństwem.
Pomogli im w tym "przytakiwacze".

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2017-05-24 10:38:38

[...]

[...]