Przygłup sam jest winien swoje śmierci.

Data: 2017-05-23 14:13:06
Autor: boukun
Przygłup sam jest winien swoje śmierci.
Użytkownik "Olek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Policja jest w porządku.
Zostałem zatrzymany, wylegitymowany, wystawili mandat
i poszedłem dalej.
Żaden policjant nie bił mnie, nie raził prądem, nie skuł kajdankami,
nie aresztował.
Jeżeli zastosowali przemoc wobec kogoś, to znaczy że utrudniał
pracę policjantom, czyli bił, kopał, ubliżał, pluł.
I dobrze że zastosowali przemoc. Przygłupy mają czuć respekt przed policją.
To że zabili, to wypadek przy pracy. Jednego przygłupa mniej
to lepiej dla społeczeństwa. Gdyby nie utrudniał czynności
to by go wylegitymowali, przesłuchali i najprawdopodobniej
puscili wolno, bez zakuwania w kajdanki.
Przygłup sam jest winien swojej śmierci.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Tekst w stylu głupiego jutłuka:

Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
W dniu 21.05.2017 o 23:08, boukun pisze:
http://wiadomosci.wp.pl/smierc-igora-stachowiaka-na-komisariacie-prokuratura-zarzuty-dopiero-po-uzyskaniu-opinii-bieglych-6125022868179073a

Obywatel

kolejnego ćpuna mniej, a Przemyk nie był ćpunem :

Data: 2017-05-23 17:15:23
Autor: Trefniś
W dniu .05.2017 o 14:13 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

To jest wrzuta, żebyście się zapienili.

--
Trefniś

Data: 2017-05-24 17:18:00
Autor: Lepudruk
Palant "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y0o5zxubmtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
To jest wrzuta, żebyście się zapienili.

--

I co zapieniłeś się genetyczny idioto?

CL

Data: 2017-05-24 18:05:08
Autor: Trefniś
W dniu .05.2017 o 17:18 Lepudruk <ananim@dwarfs.org> pisze:

Palant "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości  news:op.y0o5zxubmtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
To jest wrzuta, żebyście się zapienili.

Chark w ryj, szmato.

--
Trefniś

Data: 2017-05-24 20:45:10
Autor: Ciemny Lud

Czopek "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y0q2yurbmtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
[...]

Prawdziwy z ciebie katolik. Jakaś rodzina Krysi Pawłowicz? ;-)))

CL

Przygłup sam jest winien swoje śmierci.