Przygoda z dziewicą

Data: 2011-03-17 09:26:47
Autor: boukun
Przygoda z dziewicą
Przypomniała mi się moja pewna przygoda z dziewicą.

Działo to się w roku 1983 albo w 1984, zaciągnąłem na chatę dwie dziewczyny z jednej klasy ekonoma, Ewę i Basię. Miały po 18 lat zdaje się. Ewę zostawiłem bratu, bo była brzydsza, zostawiłem ich w pokoju rodziców, a sam zająłem się Basią w woim pokoju. Z tej jednej klasy ekonoma chyba z 5 dziewczyn zaliczyłem, wystarczyło, że wyszedłem na plac ratuszowy i jakaś się napatoczyła... Znały mnie dziewczyny i lubiały...
No więc zacząłem się w tym swoim pokoju z Basią lizać, rozebrała się bez oporów, miała jędrne, zbite ciało, nabrzmiałe młode piersi, średniej, akuratnej wielkości i takie fajne nabrzmiałe pośladki. Zacząłem się z nią pieścić pod pierzyną, ona się strasznie wierciła i prosiła, żebym to robił powoli. Jak tylko chciałem w nią wejść, to od razu uciekała z piskiem z tyłkiem, w ogóle nie wiedziałem wówczas ani nie zdawałem sobie z tego sprawy, że jest dziewicą. Powiedziałem do niej, że będę to robił powoli, przyłożułem się spokojnie, zagłębiłem tylko na żołędź i... czuję opór, naciskam i nic, nie chce głębiej wejść, a jak mocniej naciskam, to Basia drze się w niebogłosy i z tyłkiem ucieka spode mnie. Grzesiek wpada do nie do pokoju i muszę go wyrzucać. Potem już nie wpadał, bo pewno Ewa mu powiedziała, że Basia jest jeszcze dziewicą. Ja dalej robię z Basią kolejne podejście, rozpalam ją najpierw powoli, całuję, palcówkę odstawiam i jak juz widzę, że jest strasznie podniecona, chcę się w nią wbić, a tu znów straszny opór, naciskam członkiem w cipce, a Basia wyje i znów ucieka w końcu z tyłkiem. Za następnymi razami to samo, myślę sobie, że ma jakiś defekt, pewno jakąś kurzą cipkę, nie zdawałem sobie w ogóle sprawy, że jest dziewicą i ma taką twardą błonę. W końcu znów ją rozpaliłem powoli do czerwoności, powiedziałem spokojnie, że będę się powoli ruszał, nie będę wpychał na siłę, przyłożyłem się i myślę, że mocno się w nią wbiję, naprężyłem się, przyłożyłem kutasa do oporu i pchnąłem z dużą siłą..., a Basia z krzykiem poderwała tyłek ode mnie i uciekła na bok... Zlałem jej się w końcu na brzuch, bawiąc się tak na ćwierć gwizdka. Potem któregoś dnia spotkałem trzy lata młodszego kolegę z innego bloku, Karaś czy jakos tak go nazywaliśmy od nazwiska, zaczęliśmy mówić o Basi, a on do mnie i co, uciakała ci z tyłkiem? Ja, skąd wiesz? On, miałem to samo, nie szło się w nią wbić i opowiedział mi taką samą historię z Basią.

Hmm, jestem ciekaw, to kto Basię w końcu rozprawiczył, dziewczyna tak chciała stracić cnotę będąc na stancji w Jeleniej Górze... Mnie i Karasiowi się to nie udało...

boukun

Data: 2011-03-17 09:58:49
Autor: Panslavista
Przygoda z dziewicą

Było palcem zacząć... Fachowiec

Data: 2011-03-17 10:15:36
Autor: boukun
Przygoda z dziewicą

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4d81cd54$0$2451$65785112news.neostrada.pl...
"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:ilsh55$n44$1mx1.internetia.pl...

Było palcem zacząć... Fachowiec

Co było palcem zacząć? Czytaj dokładnie, palcówka też była, a ja w ogóle nie miałem pojęcia, że mam z dziewicą do czynienia...

boukun

Data: 2011-03-17 10:20:53
Autor: Panslavista
Przygoda z dziewicą

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:ilsk0n$5oe$1mx1.internetia.pl...

[...]

Wiedziałem!!!  Palcówka to rozpieszczanie, a było na koniec wsadzić palucha i zerwać cnotkę. Za chwilę dokończyłbyś robotę maluchem i byłyby  ochy i achy...
Palec cieńszy i wpychanie mniej boli nie boli...

Data: 2011-03-17 10:27:04
Autor: boukun
Przygoda z dziewicą

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4d81d27f$0$2461$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Głupi ciulu, ile mam ci opowiadać, że nie miałem pojęcia, że mam z dziewicą do czynienia? I to na dodatek nie dała sobie za żadne skarby za głęboko palca wsadzić..., darła się w niebogłosy na całą kamienicę i uciekała z tyłkiem...

Palcem to ona widocznie siebie sama nawet nie mogła rozprawiczyć.

boukun

Data: 2011-03-17 10:31:33
Autor: Panslavista
Przygoda z dziewicą

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:ilskm7$95d$1mx1.internetia.pl...

[...]

Bywają przypadki, że skalpel potrzebny.

Data: 2011-03-17 10:31:55
Autor: wbk
Przygoda z dziewicą
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Palcem to ona widocznie siebie sama nawet nie mogła rozprawiczyć.

ale jaja, dwoch starych stetryczalych zydow snuje swoje
erotyczne marzenia. :-)))))

Data: 2011-03-17 10:35:00
Autor: boukun
Przygoda z dziewicą

Użytkownik "wbk" <wbk@onet.pl> napisał w wiadomości news:4d81d549$0$2442$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Palcem to ona widocznie siebie sama nawet nie mogła rozprawiczyć.

ale jaja, dwoch starych stetryczalych zydow snuje swoje
erotyczne marzenia. :-)))))

Chciałbyś mieć ćwoku moją witalność...

boukun

Data: 2011-03-17 14:37:17
Autor: jadrys
Przygoda z dziewicą
W dniu 2011-03-17 10:35, boukun pisze:

ale jaja, dwoch starych stetryczalych zydow snuje swoje
erotyczne marzenia. :-)))))

Chciałbyś mieć ćwoku moją witalność...

boukun

Więc skąd ta nostalgia i wspominanie tego co było?

Data: 2011-03-17 15:07:26
Autor: boukun
Przygoda z dziewicą

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ilt381$hj1$1news.onet.pl...
[...]

Znasz tą piosenkę, "...ale to już było, i nie wróci więcej..."...
Dzisiaj, w dobie krwiożerczego i qrewskiego kapitalizmu i AIDS, możemy dobre, przyjemne i pokojowe czasy tylko powspominać..., a dzisiejsze pokolenia nawet nie są w stanie sobie wyobrazić, co to jest być naprawdę wolnym...

boukun

Data: 2011-03-17 15:20:40
Autor: Hubert Ociepko
Przygoda z dziewicą

dobre, przyjemne i pokojowe czasy tylko powspominać...

Pokojowe czasy w 1983 czy 84??? W czasie wojny??? No dobra, już tam  jaruzelska szmata trochę poluzowała wtedy stan wojenny, ale i tak czasy  były raczej wojenne niż pokojowe.

, a dzisiejsze
pokolenia nawet nie są w stanie sobie wyobrazić, co to jest być naprawdę  wolnym...

Chłopie, jesli uważasz że wolnośc jest rypaniem przygodnych suczek to  zaręczam Ci, że dziś gnojki TYSIĄC razy lepiej zdają sobie sprawę, co to  znaczy być wolnym... Ty przeciez nie wpadłeś na to, żeby Twoja dziewica  zrobiła Ci po prostu lodzika:) No a w dodatku nie mogłeś - nawet gdyby -  nagrać go komórką i puścić na Facebooka:)

Data: 2011-03-17 21:01:33
Autor: boukun
Przygoda z dziewicą

Użytkownik "Hubert Ociepko" <papouszek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:op.vshrgqjlup3af7jgrabowskixp.ks.local...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
Mimo wszystko, duchem jeszcze wciąż byliśmy związani z dobrymi czasami PRLu... Całkiem inny nasrtrój panował wówczas wśród społeczeństwa. Władza swoje, a naród na dancingach i dyskotekach się nadal bawił i to wolny od narkotyków i mafii...

[...]

He, he, he, w dobie AIDS? Chcą być wolni? Loda to mi kochanica robiła w kościele i to był odjazd, nie każdej dziewczynie zapodaje się pałkę do buzi..., jaka w tym przyjemność? Szczytem wolności nazywasz naturalny postęp techniczny, istnienie facebooka i YouTube i puszczanie klipów o ciągnięciu loda? Tobie się coś pomieszało w głowie...

boukun

Data: 2011-03-17 22:34:03
Autor: jadrys
Przygoda z dziewicą
W dniu 2011-03-17 15:07, boukun pisze:

[...]

Nie, nie znam jej. Ale oczywiście zgadzam się z tym twoim ostatnim zdaniem.

Data: 2011-03-17 10:39:19
Autor: Panslavista
Przygoda z dziewicą

"wbk" <wbk@onet.pl> wrote in message news:4d81d549$0$2442$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Palcem to ona widocznie siebie sama nawet nie mogła rozprawiczyć.

ale jaja, dwoch starych stetryczalych zydow snuje swoje
erotyczne marzenia. :-)))))

Obrażasz Polaka, strzeż się, chamie zbuntowany.

Data: 2011-03-17 13:40:49
Autor: darek
Przygoda z dziewicą
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

Obrażasz Polaka,

BUAHAHAHAHAHAHAHAHAH :)))))))))))))))))))))))))))))))

Data: 2011-03-17 13:48:08
Autor: Panslavista
Przygoda z dziewicą

"darek" <darek1111@wp.pl> wrote in message news:4d8201b3$0$2493$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

Obrażasz Polaka,

BUAHAHAHAHAHAHAHAHAH :)))))))))))))))))))))))))))))))

Reakcja typowa dla parchatego koziego bobka.

Data: 2011-03-17 16:45:16
Autor: darek
Przygoda z dziewicą
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w

Reakcja typowa dla parchatego koziego bobka.

mowisz o sobie synu obrzezany?

Data: 2011-03-17 17:56:33
Autor: Panslavista
Przygoda z dziewicą

"darek" <darek11@wp.pl> wrote in message news:4d822cd0$0$2499$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w

Reakcja typowa dla parchatego koziego bobka.

mowisz o sobie synu obrzezany?

Jesteś ciole starszy ode mnie? Może po braterstwie?
Nie jestem obrzezany, Polacy i katolicy  nie muszą być samowybrani.

Data: 2011-03-17 20:25:30
Autor: Kaczysta
Przygoda z dziewicą

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ilskm7$95d$1mx1.internetia.pl...

[...]

Chyba bredzisz? To nie wyczułeś palcem, że jest ten otwór ciut za ciasny?
AZ

Data: 2011-03-17 21:05:26
Autor: boukun
Przygoda z dziewicą

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4d82602d$0$2455$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Otwór ciasny? Chyba se jaja robisz. Palca nie dała sobie głębiej wsadzić, a ja się nie bawiłem wtedy w lekarza...

boukun

Data: 2011-03-17 21:35:45
Autor: Panslavista
Przygoda z dziewicą

"Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> wrote in message news:4d82602d$0$2455$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Rence mu latali i ciągle trafiał na dolny ciasny otwór....

Data: 2011-03-17 20:24:25
Autor: Kaczysta
Przygoda z dziewicą

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ilsk0n$5oe$1mx1.internetia.pl...

[...]

Jaka palcówka? Jednym palcem? Jak się oakzała za ciasna, to trzeba było było użyć więcej paluchów.
AZ

Data: 2011-03-17 21:08:14
Autor: boukun
Przygoda z dziewicą

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4d825feb$0$2505$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie ciasna, tylko nie odprawiczona idioto. Szczegółów, to ja nie pamiętam, czy jednym palcem czy całą ręką ją pieściłem...

boukun

Data: 2011-03-17 21:34:22
Autor: Panslavista
Przygoda z dziewicą

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:iltq5i$67k$1mx1.internetia.pl...

[...]

Było użyć butelki po piwie...

Data: 2011-03-17 21:40:58
Autor: boukun
Przygoda z dziewicą

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4d827059$0$2485$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Każda przygoda ma to do siebie, że się szybko kończy. W życiu są piękne tylko krótkie chwile... i tylko dla tych różnych pięknych krótkich chwil warto żyć...

boukun

Data: 2011-03-17 22:26:11
Autor: Panslavista
Przygoda z dziewicą

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:ilts2v$g8i$1mx1.internetia.pl...

Każda przygoda ma to do siebie, że się szybko kończy. W życiu są piękne tylko krótkie chwile... i tylko dla tych różnych pięknych krótkich chwil warto żyć...

Bo najlepiej panięta się te kobiety, których się nie miało...

Data: 2011-03-18 00:50:45
Autor: boukun
Przygoda z dziewicą

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4d827c7d$0$2456$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nieee, kiedyś mi jedna dziewczyna , krótka wakacyjna miłość z Mielna/Unieście na kawałku gazety w Katowicach napisała, jak wyjeżdżałem z odwiedzin u niej w Sosnowcu, że "w życiu są ludzie i chwile, których się nie zapomina, Jarkowi Dorota, Włodek i Kasia..."... I to są prawdziwe i mądre słowa...

boukun

Data: 2011-03-17 21:19:17
Autor: Darecki
Przygoda z dziewicą

[...]

Włodkowi też sprawdzałeś głębokośc dziury w dupie?

>I to są prawdziwe i mądre słowa...

50 letni facet ktory publicznie opowiada takie bzdety, musi miec problem
albo ze wzwodem, albo z żona. Córke juz odlewaczyles? Sam czy sąsiad żyd w tym pomagal? Jezeli przydala sie do ojca, to laski robi kolegom z klasy juz od ladnych kilku lat, zapytaj ja, czy czuje sie wolna, zanim sama przeczyta wszystkie twoje nocne bajki dla starszych panów.

Data: 2011-03-18 13:33:07
Autor: boukun
Przygoda z dziewicą

Użytkownik "Darecki" <1123krtv@onet.pl> napisał w wiadomości news:iluff4$qsh$1speranza.aioe.org...

> [...]

>I to są prawdziwe i mądre słowa...

50 letni facet ktory publicznie opowiada takie bzdety, musi miec problem

Głupi jesteś, wczoraj na wp czytałem, że Steczkowska rozwodzi się na temat swojego seksu, dlaczego ja miałbym się krępować ze wspomnieniami z dalekiej przeszłości?
Pomijam resztę niesmacznego komentarza...

boukun

Data: 2011-03-18 18:00:34
Autor: Darecki
Przygoda z dziewicą
[...]

kiedy wyjeżdżałem z odwiedzin u niej w Sosnowcu, że "w życiu są ludzie i chwile, których się nie zapomina, Jarkowi Dorota, Włodek i Kasia..."
>I to są prawdziwe i mądre słowa...

50 letni facet ktory publicznie opowiada takie bzdety, musi miec problem
albo ze wzwodem, albo z żona.

Głupi jesteś,

Niedzwiecki, trzeba być wyjatkowym debilem, aby wypisywac publicznie takie bzdety majac nastoletnie dzieciaki, ktore wiedza jak obslugiwac komputer.

wczoraj na wp czytałem, że Steczkowska rozwodzi się na temat swojego seksu, dlaczego ja miałbym się krępować ze wspomnieniami z dalekiej przeszłości?

Jesteś stary, lysy, niski i bezrobotny, prostytutka kosztuje, a ty boisz
sie HIVa, żona daje ci dupy raz na kilka miesiecy, o ile nadal możesz ja zaspokoić, dlatego pozostalo ci powspominać młode lata. No i jest zasadnicza rożnica, pomiedzy rozwodzeniem sie na temat "swojego seksu", a wspomnieniami z czasow kiedy mogles to robic.

Pomijam resztę niesmacznego komentarza...

Dlaczego niesmacznego? Nagle zrobiles sie taki bardzo skromny, kiedy
zapytalem czy juz rozlewaczyles swoja corke. Czym sie ona rozni w
tym wieku, od tej "twojej" dziewicy? Gdybys byl taki seksualnie
wyluzowany na jakiego tutaj pozujesz, to juz dawno przedyskutowalbys
z corka najlepsze sposoby robienia kolegom loda i opisal na wszystko
w drobnych szczegolach. Jestem pewny, ze corka nie tylko wyglad zewnetrzny po tobie odziedziczyla, dlatego moze jednak popytaj w okolicy
ilu malolatow sprawdzalo wytrzymalosc jej blony. No i pamietaj, nie
wolno dziewczynie zabraniac takich zabaw z kolegami, za 30 lat bedzie
mogla sobie o tym powspomiac, opisujac w internecie jak koledze z klasy
lizala jajka w szkolnej ubikacji.

Data: 2011-03-19 00:29:30
Autor: boukun
Przygoda z dziewicą

Użytkownik "Darecki" <1123krtv@onet.pl> napisał w wiadomości news:im0o6i$4g5$1speranza.aioe.org...
> [...]

Niedzwiecki, trzeba być wyjatkowym debilem, aby wypisywac publicznie takie bzdety majac nastoletnie dzieciaki, ktore wiedza jak obslugiwac komputer.

Tzva, spadaj idioto. Ja dzieciakom nie zaglądam w komputer, niech sobie obsługują, jak mnie poproszą, to im pomogę, i tyle...

boukun

Data: 2011-03-18 18:32:07
Autor: Darecki
Przygoda z dziewicą

Tzva, spadaj idioto. Ja dzieciakom nie zaglądam w komputer, niech sobie obsługują, jak mnie poproszą, to im pomogę, i tyle...

boukun

Niedzwiecki, zamiast bulgotac jak idiota, idz sprawdzic czy corka ma jeszcze blone, no i nie zapomnij opisac co widziales.

Data: 2011-03-19 00:33:21
Autor: boukun
Przygoda z dziewicą

Użytkownik "Darecki" <1123krtv@onet.pl> napisał w wiadomości news:im0q1m$84u$1speranza.aioe.org...

[...]

Spierdalaj palancie, co się pultasz...

boukun

Data: 2011-03-18 18:44:58
Autor: Darecki
Przygoda z dziewicą

Spierdalaj palancie, co się pultasz...

boukun

Nie denerwuj sie Niedzwiecki, taki luzak jak ty, powninien swobodnie
dyskutowac o przygodach seksulanych swojej mlodej corki. Chyba nie
sadzisz, ze ona nie lubi byc wolna, a lizanie kolegom jajek uznaje
za naganne...to nie te geny, jak podrosnie to uszczesliwi male
stado napalonych facetow. Porozmawiaj z nia o tym, masz spore doswiadczenie, moze da sie dziewczyne namowic na zrobienie koledze
loda w kosciele.

Data: 2011-03-18 02:53:57
Autor: Panslavista
Przygoda z dziewicą

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:ilu76s$795$1mx1.internetia.pl...

[...]

Zaliczasz ją do chwil czy do ludzi?

Data: 2011-03-17 20:23:32
Autor: Kaczysta
Przygoda z dziewicą

[...]

Jak nie jednym to dwoma lub trzeba - poszłoby.
AZ

Data: 2011-03-17 11:08:59
Autor: Dirko
Przygoda z dziewicą
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ilsh55$n44$1mx1.internetia.pl...

... Znały  mnie dziewczyny i lubiały... No więc
    lubiały, lubiały ;-)

Data: 2011-03-17 11:45:30
Autor: boukun
Przygoda z dziewicą

Użytkownik "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> napisał w wiadomości news:ilsmjn$7a9$1news.vectranet.pl...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ilsh55$n44$1mx1.internetia.pl...

... Znały  mnie dziewczyny i lubiały... No więc
   lubiały, lubiały ;-)

A niech będzie lubiły, uwielbiały, i co?

boukun

Data: 2011-03-17 13:06:52
Autor: Grzegorz Z.
Przygoda z dziewicą
boukun napisał:

a on do mnie i co, uciakała ci z tyłkiem?

Dobre :))))

Data: 2011-03-17 22:41:54
Autor: cytryna
Przygoda z dziewicą
[...]

zająłem się Basią w swoim pokoju. Z tej jednej klasy ekonoma chyba z 5 dziewczyn zaliczyłem, wystarczyło, że wyszedłem na plac ratuszowy i jakaś się napatoczyła... Znały mnie dziewczyny i lubiały...

[...]
Powiedziałem do niej, że będę to robił powoli, przyłożyłem się spokojnie, zagłębiłem tylko na żołędź i... czuję opór, naciskam i nic, nie chce głębiej wejść, a jak mocniej naciskam, to Basia drze się w niebogłosy i z tyłkiem
ucieka spode mnie. Grzesiek wpada do nie do pokoju i muszę go wyrzucać. Potem już nie wpadał, bo pewno Ewa mu powiedziała, że Basia jest jeszcze dziewicą. Ja dalej robię z Basią kolejne podejście, rozpalam ją najpierw powoli, całuję, palcówkę odstawiam i jak juz widzę, że jest strasznie podniecona, chcę się w nią wbić, a tu znów straszny opór, naciskam członkiem w pipce, a Basia wyje i znów ucieka w końcu z tyłkiem. Za następnymi razami to samo, myślę sobie, że ma jakiś defekt, pewno jakąś kurzą pipkę, nie zdawałem sobie w ogóle sprawy, że jest dziewicą i ma taką twardą błonę. W końcu znów ją rozpaliłem powoli do czerwoności, powiedziałem spokojnie, że będę się powoli ruszał, nie będę wpychał na siłę, przyłożyłem się i myślę, że mocno się w nią wbiję, naprężyłem się, przyłożyłem kootasa do oporu i pchnąłem z dużą siłą..., a Basia z krzykiem poderwała tyłek ode mnie i uciekła na bok... Zlałem jej się w końcu na brzuch, bawiąc się tak na ćwierć gwizdka. Potem któregoś dnia spotkałem trzy lata młodszego kolegę z innego bloku, Karaś czy jakos tak go nazywaliśmy od nazwiska, zaczęliśmy mówić o Basi, a on do mnie i co, uciakała ci z tyłkiem? Ja, skąd wiesz? On, miałem to samo, nie szło się w nią wbić i opowiedział mi taką samą historię z Basią.

Hmm, jestem ciekaw, to kto Basię w końcu rozprawiczył, dziewczyna tak
chciała stracić cnotę będąc na stancji w Jeleniej Górze... Mnie i Karasiowi się to nie udało...

boukun

************************

Podobną przygodę miał por. Rżewski:
"Porucznik Rżewski jadąc z rozkazami specjalnymi, zatrzymał się w pewnej wiosce. Po kolacji, poszedł do stajni podrzucić siana swojej kobyłce i tam natnął się na córkę gospodarza, która też przypadkiem wyszła jakby tym samym celu. Widząc odwróconą tyłem zgiętą w pół młodą, słusznych rozmiarów kobietę, która nabierała owsa do miarki, mało nie zarżał. Podszedł, zadarł sukienkę i wprawnym ruchem wszedł na całą długość.
- Blad!... wyszeptał.
- Co się stało poruczniku?
- Toż ona luźniejsza, niż u mojej kobyłki!
- Bo waszej kobyłki jeszcze nasz ogier nie zaskoczył - wesoło odparła kobieta, nagarniając dalej owies. "

Data: 2011-03-18 00:54:37
Autor: boukun
Przygoda z dziewicą

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał
[...]

Heee, heee, heee..., fajne :)

boukun

Data: 2011-03-18 08:13:08
Autor: Polok_Prawdziwy
Przygoda z dziewicą
Hmm, jestem ciekaw, to kto Basię w końcu rozprawiczył

Notocheba ŁOBOJNIAKA wygzmocić musiołeś...!

Som takie - nawirchu, jak pikne Maryny wyglondajom, a zdołu ino kakałowom,
śmierdzoncom i suchom sparkem majom...

--

Przygoda z dziewicą