Przygoda z gliniarzami, jakieś 5-10 minut temu..

Data: 2015-02-15 13:40:24
Autor: Stachu Chebel
Przygoda z gliniarzami, jakieś 5-10 minut temu..
Tak mniej więcej kilometr, może dwa kilosy trzyma się za mną jakieś badziewne autko..  Jakieś 500-800m przed moją hawirą autko włancza niebieskie migające coś tam na dachu i "fju bździu" dźwiękowe... Dałem prawego migacza coby se mnie wyprzedzili skoro tak im się śpieszy, ale ni huhu nie zwolniłem z 50km/h.

Wyprzedzili.. Zajechali mi drogę, zahamowałem. Wyskoczyli z tego badziewia jak naminowani, proszę wysiadać z auta i dmuchać...

Nie ze mną takie numery!!  Ktoś ty jest? Proszę się wylegitymować....

Śmignął mi gliniarską legitką. Moment, nie tak szybko!! Pozwolę sobie odpisać dane, godzinę zatrzymania i powód. Następnie wsiadłem do swojego woza, kretynowi pokazałem środkowy palec i na spokojnie opisuję to na psp.

Amen

Data: 2015-02-15 14:15:22
Autor: Stachu Chebel
W dniu niedziela, 15 lutego 2015 22:58:00 UTC+1 użytkownik andal napisał:
> [...]

> ni huhu nie zwolniłem z 50km/h.
> badziewia jak naminowani, proszę wysiadać z auta i dmuchać...
> odpisać dane, godzinę zatrzymania i powód.

ile pal dostales ?

Dostali "zjeba verbalnego", przeprosili, na odchodne zjeba jeszcze raz i tyle..

Data: 2015-02-15 22:55:39
Autor: silvio balconetti
Am 15.02.2015 um 22:40 schrieb Stachu Chebel:
[...]

Skocz kolego do Ameryki i zrob taki numer z tamtejszymi policajami, a psp bedzie obchodzic po tobie zalobe. Tam, zlociutki, migaja ci z tylu i masz zjechac na bok, wylaczyc silnic, otworzyc okno, polozyc rece na kierownicy i czekac spokojnie, co szef powie. W kabinie nie wolno miec alkoholu ani broni. Zaczniesz gadac bez pozwolenia, gestykulowac lub szukac czegos, to jestes trup.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2015-02-15 14:12:29
Autor: Stachu Chebel
W dniu niedziela, 15 lutego 2015 22:55:42 UTC+1 użytkownik silvio balconetti napisał:
> [...]

Skocz kolego do Ameryki i zrob taki numer z tamtejszymi policajami, a psp bedzie obchodzic po tobie zalobe. Tam, zlociutki, migaja ci z tylu i masz zjechac na bok, wylaczyc silnic, otworzyc okno, polozyc rece na kierownicy i czekac spokojnie, co szef powie. W kabinie nie wolno miec alkoholu ani broni. Zaczniesz gadac bez pozwolenia, gestykulowac lub szukac czegos, to jestes trup.

Gdzie ty Koleszko mieszkasz? Jeżeli w hameryce, to Twój problem. Jeżeli w PL, to nie pierdol nam tutaj o szeryfach, bo gówno to kogo obchodzi. Zrozumiałeś?

Jeżeli nie, to tłumaczę : Wuja jurysdykcja hamerykańska ma tu do rzeczy. W dupsko se ją wsadź. Sio !! , kretynie.

Data: 2015-02-19 19:05:00
Autor: the_foe
W dniu 2015-02-15 o 22:55, silvio balconetti pisze:
[...]

tyle, ze w hameryce nie ma czegos takiego jak kontrola drogowa, jest zastrzymanie pojazdu z powodu naruszenia przepisów.

--
@foe_pl

Data: 2015-02-20 09:16:58
Autor: Patriota
[...]

Jednak w tej Ameryce nikt nie zaczepia na drodze bogu ducha winnych kierowców, dla sportu.

Data: 2015-02-16 00:42:02
Autor: LeonKame
Przygoda z gliniarzami, jakieś 5-10 minut temu..
Stachu ja z psami na wlamania do szkoplandii jezdzilem.

To bylo zycie qrwy wino i co ino nie to co teraz.

Data: 2015-02-19 09:10:17
Autor: t-1
W dniu 2015-02-15 o 22:40, Stachu Chebel pisze:
[...]

Właśnie na tym polega łapanie tzw. pijaków na drodze.
Jedzie taki zgodnie z przepisami wolniej niż inni, zatrzymuje się przed żółtym światłem, przepuszcza pieszych na przejściu - wniosek pijany.
I rzeczywiście często ma 0,2 promila a przez to poczucie wzmożonej uwagi.

Przygoda z gliniarzami, jakieś 5-10 minut temu..