Przygody Pana Michala vs Pan Wolodyjowski

Data: 2010-08-25 19:28:06
Autor: Skylla
Przygody Pana Michala vs Pan Wolodyjowski
Witam,
Czy te filmy krecono razem czy osobno?
No bo jesli razem, to dziwne ze obsada nieco inna. Porownac bezposrednio
sceny mi trudno - DVD z wersja kinowa mam. Serial chyba nie wyszedl w
tej wersji.
A jesli osobno, to czy mozna te wersje kinowa uznac za remake?
Przyznam, ze wyzej oceniam 'Przygody Pana Michala'.

A pytam sie rowniez i dlatego ze pamietam z glebokiego dziecinstwa ze
bylem swiadkiem krecenia kilku scen jednego z tych dwoch filmow na
Starym Miescie w Warszawie. Pamietam dekoracje wokol Barbakanu, i
statystow na zewnatrz kosciola sw. Jacka - gdzie krecono scene pogrzebu
Pana Michala...

Sprawa była swego czasu głośna. Pan Hoffman się zalił ze ukradziono mu wiele scen na poczet serialu, który robił kto inny. Zwłaszcza wszystkie batalistyczne...
S.

Przygody Pana Michala vs Pan Wolodyjowski