Przygotowania do ewakuacji.

Data: 2010-04-23 11:47:11
Autor: Hans Kloss
Przygotowania do ewakuacji.
"Zdążyłem poznać pana prezesa, zdążyłem dotknąć jego wrażliwości,
nienagannych manier, kultury osobistej. I mogę powiedzieć, że nie ma
to nic wspólnego z obrazem, który próbowano mu zbudować. Wiem dobrze
też, że w tej tragedii, w tym momencie, dość konsekwentnie powinno się
pojawić wiele słów - zwłaszcza wobec prezesa - słów "przepraszam".
Kto tak pięknie i wzruszająco przemówił? To pełominister Zdrojewski
Bogdan we własnej osobie.
Na platformie ruch, po Gowinie następny pełowiec zaczyna sobie
montować prywatną tratewkę. Czyżby się czegoś obawiał?
J-23

Data: 2010-04-23 21:59:03
Autor: Andrzej
Przygotowania do ewakuacji.

 gÓwin - jak mozna byc tak ugrzeczniono obłudnym

Przygotowania do ewakuacji.