Przygotowanie auta na wyjazd (będzie stało)

Data: 2010-06-09 13:52:02
Autor: Ryba
Przygotowanie auta na wyjazd (będzie stało)

Użytkownik "Karol Y" <karolyyy@o2.pl> napisał w wiadomości news:hunu22$ei7$1node2.news.atman.pl...
Witam, po raz pierwszy pozostawie auto na cały miesiąc, bo nie ma komu tego dać by się zajął. I w związku z tym, czy poza wyjęciem akumulatora i zaparkowaniu w miejscu gdzie nie będzie nikomu przeszkadzał (samochód) :-), warto coś jeszcze zrobić? A po powrocie, po prostu akumulator do środka i wioo, można jechać?

Zostawiałem tak dwa razy na cztery tygodnie. Za pierwszym razem niepotrzebnie
zaciągałem ręczny i miałem problem z tylnymi hamulcami.
Za drugim razem już nie zaciagałem.

Akumulatora nie wyciągałem ani nie odłączałem.
Odpalał bez problemów.

Miesiąc to znowu nie taki długi okres, nie musisz sięmartwić.

Ryba

Przygotowanie auta na wyjazd (będzie stało)